SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Mitsubishi Outlander: Twoja bezpieczna przestrzeń

Rozpoczęła się druga kampania samochodów Mitsubishi Outlander,zrealizowana we współpracy agencji Schulz i MMC Car Poland.Działania reklamowe obejmują głównie telewizję, dla której mediumwspierającym będzie prasa ogólnopolska.

Kampania pod hasłem "Twoja bezpieczna przestrzeń" rozpoczęła sięz końcem lutego a jej zakończenie przewidywane jest na koniec marca2008. Wizerunkowy spot reklamowy zostanie wyemitowany w większościdużych stacji ogólnopolskich. Natomiast layouty prasowe ukażą sięm.in. w prasie opiniotwórczej, lifestylowej, motoryzacyjnej ihobbystycznej.

mitsubishioutlander

Nadzór nad projektem ze strony Agencji Schulz obejmują KrzysztofTkaczyk - dyrektor kreatywny, Jan Sikora - senior art director,Agnieszka Koźmic - art director, Piotr Żarczyński - copywriter orazAndrzej Kapera - senior account executive.

Media dla kampanii zaplanował i zakupił dom mediowy MPG.

Nowy Outlander miał swoją polską premierę w kwietniu 2007roku.

Dołącz do dyskusji: Mitsubishi Outlander: Twoja bezpieczna przestrzeń

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl