SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Natalia Lewandowska, KatkaVlog, Julia Żugaj, Julita Juchnowicz i Marlena Sojka w kampanii Always „#JakDziewczyna”

Ruszyła polska odsłona globalnej kampanii marki podpasek i wkładek higienicznych Always pod hasłem „#JakDziewczyna”. Do akcji zaproszono influencerki reprezentujące młode pokolenie - Natalię Lewandowską, KatkęVlog, Julię Żugaj, Julitę Juchnowicz i Marlenę Sojkę.

"Like a girl" ("Jak dziewczyna") to globalna kampania Always zainicjowana w 2014 roku. Akcja mierzy się ze stereotypami, zgodnie z którymi wychowuje się od najmłodszych lat wiele dziewczynek. Kampania przewrotnie operuje hasłem "jak dziewczyna", które ma zasadniczo negatywne zabarwienie ( w połączeniu "robić coś jak dziewczyna").

Kampania ma wspierać dziewczyny w budowaniu pewności siebie i zmienić wydźwięk wyrażenia „jak dziewczyna”, aby oznaczało siłę, talent, charakter i wyjątkowość każdej młodej kobiety. Celem akcji jest też zwrócenie uwagi na spadek pewności siebie, który zdarza się w okresie dojrzewania.

Kampania byłą wielokrotnie nagradzana na międzynarodowych festiwalach reklamowych.

Nowa odsłona #JakDziewczyna

W tegorocznej, polskiej odsłonie kampanii, do udziału zaproszono popularne wśród młodych dziewczyn ingluencerki. Natalia Lewandowska, KatkaVlog, Julia Żugaj, Julita Juchnowicz i Marlena Sojka pokazują, że być “#JakDziewczyna” to nie poddawać się, ale wytrwale i z determinacją dążyć do celu.

Twórczynie miały za zadanie stworzyć dwa filmy na TikToku i jedną publikację na Instagramie, które promują hasztagiem “JakDziewczyna”.  

W ramach kampanii realizowany jest także konkurs dla kobiecych drużyn sportowych - do 30 czerwca na stronie Always można głosować na zgłoszone zespoły - 14 z największą liczbą głosów otrzyma 4000 zł, które mogą zostać przeznaczone na stroje, sprzęt sportowy lub profesjonalny trening.

Za przygotowanie i realizację kampanii, a także dobór i koordynację działań z influencerkami odpowiadają agencje GetHero i Mediacom.

Dołącz do dyskusji: Natalia Lewandowska, KatkaVlog, Julia Żugaj, Julita Juchnowicz i Marlena Sojka w kampanii Always „#JakDziewczyna”

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
jedno ale
Tak jak w obecnych czasach pewne siebie są dziewczyny, jakie odważne( aż nadto), niekiedy wyzywające tak nie było jeszcze nigdy, chłopaki są zaś coraz bardziej zniewieściali, nieśmiali, wstydliwi. Uważam, że trzeba podnosić pewność siebie mężczyzn i młodych chłopaków, by nie bali się być męscy, odważni, być sobą. Ostatnimi czasy zbyt bardzo faworyzuje się płeć żeńską nad męską - konsekwencje tego typu działań mogą nie być do końca pożądane w skutkach, przyznają już to nawet same kobiety, że tęsknią za pewnymi siebie mężczyznami z charakterem, że jest takich coraz mniej, nie imponują im chłopaki w śmiesznych fryzurach i spodniach rurkach, chcą prawdziwych macho, dżentelmenów jak ze starego hollywoodzkiego kina, pragną być doceniane, zdobywane, żeby się nimi interesowano, no więc jeśli są pewne siebie, to czego same nie zrobią tego nawet małego kroku w kierunku poznania drugiej połówki, co im szkodzi? Nie ma się czego bać, a jednak jakieś opory są.
0 0
odpowiedź
User
Kork
Kalka językowa zupełnie oderwana od polskich realiów. Nikt w Polsce nie mówi "Jak dziewczyna" lecz - "Jak baba". Na szybko wszedłem przed chwilą na Google, i tak: "Jak dziewczyna" prowadzi wyłącznie do akcji Always, za to "jak baba" - no Panie faktycznie "organiczny" wynik - newsy, strony, fora internetowe :P. Można by rzec, że w Polsce to Always robi akcję "Jak dziewczyna"... jak baba.
0 0
odpowiedź