SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Mniej telewizyjnych reklam żywności skierowanych do brytyjskich dzieci

Młodzi Brytyjczycy oglądają o 1/3 mniej telewizyjnych reklam jedzenia, napojów i restauracji typu fast-food w porównaniu z ubiegłym rokiem.

Jak informuje na swojej stronie internetowej eMarketer, powołując się na badanie przeprowadzone na zlecenie brytyjskiej Advertising Association, przyczyną takiego stanu rzeczy są wprowadzone przez tamtejszy rząd ograniczenia.

Wielka Brytania przed czterema laty wprowadziła ograniczenia dotyczące emisji reklam żywności skierowanych do najmłodszych.

Według przedstawicieli Advertising Association, badanie pokazuje postęp zrobiony przez firmy produkujące żywność i napoje, które stały się bardziej odpowiedzialne przy tworzeniu swoich reklam. Wiele z nich jeszcze przed wprowadzeniem nowych ograniczeń podjęło odpowiednie kroki w tym kierunku.

źródło: eMarketer

Dołącz do dyskusji: Mniej telewizyjnych reklam żywności skierowanych do brytyjskich dzieci

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl