SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Mokate Cappuccino z konkursem w telewizji i w radiu

Ruszyła "Wielka Włoska Loteria Mokate" - nowa kampania promocyjna firmy Mokate S.A. - polskiego producenta kaw i herbat.

Nowa reklama zachęca do wzięcia udziału w konkursie polegającym na wysyłaniu kodów kreskowych znajdujących się na opakowaniach Mokate Cappuccino. Wygrać można pięć Fiatów Linea oraz pięćset złotych łańcuszków.

Spot przygotowała agencja reklamowa WTS, natomiast media zaplanował i kupił dom mediowy MPG.

Działania reklamowe, rozpoczęły się 22 października i potrwają do połowy grudnia.

Kampania obejmuje telewizję, a następnie będzie wspierana radiem.

Główny spot - piętnastosekundowy - pojawi się w stacjach: TVP, Polsat, TVN, TVN7, TV4, TVP3, Puls, Tele5. Dodatkowo, w telewizji publicznej zostaną wykorzystane pięciosekundowe spoty (duo spot).

Kampania radiowa obejmie RMF oraz PR1.

Dołącz do dyskusji: Mokate Cappuccino z konkursem w telewizji i w radiu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl