SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Monika Paczka: z Media Impact Polska do Digital Contact

Monika Paczka zaczęła pracę jako account manager w sieci reklamowej Digital Contact. Wcześniej była związana m.in. z Media Impact Polska, TVN Media i Grupą Infor.

Monika Paczka Monika Paczka

W Digital Contact Monika Paczka odpowiada głównie za sprzedaż w zakresie reklamy internetowej. Zajmuje się obsługą domów mediowych i kluczowych klientów bezpośrednich.

Poprzednio przez rok pracowała w Media Impact Polska, biurze reklamy Grupy Onet-RAS Polska. Zajmowała się tam sprzedażą produktów reklamowych m.in. z oferty Onet.pl i VoD.pl.

Przedtem przez 5 lat była związana z TVN Media, odpowiadała tam za sprzedaż spotów, sponsoringów oraz działań niestandardowych. Pracowała Grupie Wydawniczej Infot (obecnie Infor Biznes), gdzie zajmowała się sprzedażą powierzchni reklamowej w pismach „Gazeta Prawna” (obecnie „Dziennik Gazeta Prawna”) i „Biznes Trendy”.

Dołącz do dyskusji: Monika Paczka: z Media Impact Polska do Digital Contact

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Prasoznawca
Jakoś ten Media Impact nikomu nie służy... Wszyscy się z tej firmy ewakuują .
0 0
odpowiedź
User
Endi
Nie wszyscy ;)
0 0
odpowiedź
User
Korposzczur
Za to Digital Contact rośnie w siłę, czyżby następca Goldbacha i AdVice-a?
0 0
odpowiedź