SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

MPG zachował budżet Red Bulla

Firma Red Bull zakończyła przegląd ofert domów mediowych i podjęła decyzję o przedłużeniu współpracy z domem mediowym MPG.

Przetarg, koordynowany przez Instytut Audytu Mediowego, dotyczył obsługi mediowej w: Polsce, na Litwie, Łotwie i Estonii.

Dom mediowy MPG, w ramach współpracy, będzie odpowiedzialny za planowanie i zakup mediów na wszystkich wyżej wymienionych rynkach.

W przeglądzie porównywano oferty trzech domów mediowych.

MPG pracuje dla Red Bull na rynku polskim od lutego 2007, kiedy to przejął budżet mediowy od Mediaedge:cia. Na pozostałych rynkach (Litwa, Łotwa, Estonia), Redbull współpracuje z MPG od początku 2006 roku.

Dołącz do dyskusji: MPG zachował budżet Red Bulla

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl