Myslovitz reklamuje 'wspólne chwile' w Aster (wideo)
W telewizji, radiu, internecie i na outdoorze ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa sieci kablowej Aster. W akcji wykorzystywana jest piosenka zespołu Myslovitz.
Rozpoczęta właśnie kampania reklamowa sieci kablowej Aster ma za zadanie budować pozytywny wizerunek tej firmy jako dostawcy inspiracji do ciekawego spędzania czasu. - Chcemy zaprezentować naszą markę jako bliską i wzbudzającą ciepłe skojarzenia - uzasadnia Beata Mazurkiewicz, kierownik ds. komunikacji marketingowej w Aster. W akcji pod hasłem "Wspólne chwile zaczynają się od Aster" wykorzystywany animowany spot, w którym słychać piosenkę "Acidland" zespołu Myslovitz.
Akcja jest prowadzona w telewizji (TVP Info, kanały z pakietu At Media oraz stacje tematyczne Discovery i Grupy TVN), radiu, internecie (m.in. serwis www.wspolnechwile.aster.pl) oraz na outdoorze (w Warszawie, Krakowie i Zielonej Górze). Za kreację i realizację odpowiadają agencje Hint Intermedia (internet) i White Rabbit (pozostałe media), natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowy Brand Connection.
Kampania potrwa do końca kwietnia br.
Dołącz do dyskusji: Myslovitz reklamuje 'wspólne chwile' w Aster (wideo)