SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Najlepsi i najgorsi reklamodawcy według PTC

Stowarzyszenie Parents Television Council (PTC) uznało firmę Coca-Cola za najlepszego telewizyjnego reklamodawcę.

PTC co roku opracowuje raport, w którym zamieszcza ranking reklamodawców oparty na tym jak często sponsorują oni rodzinne programy telewizyjne w porównaniu do programów zawierających treści seksualne, przemoc czy profanację - informuje serwis TVWeek.

Za Coca-Colą na liście dziesięciu najlepszych reklamodawców znalazły się kolejno: Clorox, Century 21 Real Estate, H&R Block, Ferrero, CVS Caremark, Whirlpool, Hershey, State Farm oraz Hewlett-Packard. W ubiegłym roku na czele rankingu była firma Procter & Gamble, podczas gdy Coca-Cola zajmowała dziewiątą pozycję.

Tymczasem za najgorszego reklamodawcę PTC uznało firmę General Motors, która w zeszłym roku była tutaj na drugim miejscu. Za GM uplasowały się: Nissan, L'Oreal USA, Pepsi-Cola, GlaxoSmithKline, Reckitt Benckiser, Target, Kohl's, Verizon Communications oraz Toyota (ubiegłoroczny numer 1).

źródło: TVWeek

  • Więcej informacji:
  • PTC

Dołącz do dyskusji: Najlepsi i najgorsi reklamodawcy według PTC

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl