SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

National-geographic.pl stawia na internetową społeczność

Wydawnictwo G+J Polska uruchomiło nową wersję serwisu internetowego www.national-geographic.pl. Jego istotnym elementem, oprócz materiałów z magazynów "National Geographic Polska" i "National Geographic Traveler", jest część społecznościowa.

Serwis, który ma zupełnie nową szatę graficzną, umożliwia teraz założenie własnego konta przez każdego użytkownika. Po zalogowaniu do własnego profilu uczestnik społeczności zyskuje możliwość zamieszania własnych artykułów i relacji z podróży na blogu, dodawania fotografii i oceniania zdjęć innych użytkowników, może też dyskutować na zamkniętym forum.

Na stronie publikowane są teraz pełne wersje artykułów z archiwalnych wydań obu pism (dotychczas były tylko zajawki tekstów), jest też więcej zdjęć, które są w lepszej jakości. Pojawiły się również nowe działy: Video (z materiałami filmowymi z imprez i wypraw przygotowanymi przez polską i amerykańską redakcję), Multimedia (zawierający tapety, quizy, widgety), Kalendarium (przegląd różnych imprez i wydarzeń), Geopedia (encyklopedia z hasłami pojawiającymi się w artykułach) i indeks tekstów publikowanych na stronie.

ng

Nowością jest też Klub Prenumeratora do którego dostęp mają wyłącznie prenumeratorzy. Znaleźć tu mogą m.in. konkursy oraz zaproszenia na wystawy i imprezy organizowane przez National Geographic Polska. Na specjalnym panelu mogą też sprawdzić, kiedy kończy się ich prenumerata oraz w jaki sposób ją przedłużyć. Prenumeratorzy mają też możliwość zakupów z rabatem w sklepie internetowym, który jest integralną częścią nowego serwisu. W ofercie sklepu są książki, albumy, filmy oraz akcesoria podróżnicze firmowane przez National Geographic.

Nowy serwis NG zastąpił witrynę działającą pod tym samym adresem od 2002 roku. Stronę tworzy redakcja magazynów "National Geographic Polska" i "Traveler" oraz redakcja internetowa. Serwis www.national-geographic.pl powstał we współpracy agencji interaktywnej Netizens i działu multimediów G+J Polska. Na razie został udostępniony w wersji beta. Sprzedażą reklam w witrynie zajmuje się się dział reklamy G+J oraz sieć ARBOnetwork Polska.

Wsparcie promocyjne dla serwisu obejmie magazyny "National Geographic Polska" i "Traveler" oraz serwisy internetowe wydawcy.

Dołącz do dyskusji: National-geographic.pl stawia na internetową społeczność

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl