SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Newitech wzmacnia sprzedaż

Zespół informatycznej firmy Newitech wzmocnił Jacek Kołodziejak, który objął stanowisko dyrektora ds. sprzedaży i marketingu.

Zadaniem Kołodziejaka jest rozwój strategii sprzedaży systemu wspomagającego zarządzanie procesami biznesowymi NIL-BPM i uczynienie go jednym z czołowych produktów klasy BPM używanym przez polskich klientów.

Jacek Kołodziejak jest absolwentem Instytutu Informatyki Wydziału Elektroniki Politechniki Warszawskiej. Doświadczenia biznesowe zdobywał w takich firmach jak Siemens Business Services (1996-2001) oraz Softbank (2001-2004). Był odpowiedzialny za kluczowe kontrakty tych firm m.in. z Bankiem Przemysłowo-Handlowym czy Bankiem PKO BP. Przez ostatnie dwa lata świadczył usługi doradcze w zakresie sprzedaży rozwiązań integracyjnych oraz systemów klasy Business Process Management (BPM) m.in. jako Sales Agent jednego ze światowych liderów według rankingu Gartnera. Zdobyte dotychczas doświadczenia będzie wykorzystywał do uplasowanie firmy Newitech na czołowym miejscu wśród dostawców rozwiązania BPM dla polskiego rynku.

Według opinii Jacka Kołodziejaka zagadnienia związane z zarządzaniem procesami to obszar, w którym drzemią jeszcze znaczne rezerwy związane z lepszym wykorzystaniem technologii informatycznych. „Firmy muszą koncentrować się na ciągłej poprawie konkurencyjności, usprawnianiu działania i poprawie jakości funkcjonowania. Jedną ze skutecznych recept na podnoszenie efektywności pracy jest lepsze wykorzystanie zasobów firmy przez zastosowanie rozwiązania klasy BPM”. – powiedział Jacek Kołodziejak. Firma Newitech posiada ogromny kapitał w postaci dojrzałego rozwiązania, którego jest autorem. System NIL-BPM, który jest sztandarowym produktem firmy, może skutecznie konkurować z rozwiązaniami zachodnimi i są obszary, w których rozwiązanie to jest lepiej dostosowane do naszych warunków.

„Jestem głęboko przekonany, iż system NIL-BPM znajdzie należne mu miejsce na polskim rynku IT. Należy jedynie dopasować strategię sprzedaży do jego wymogów”- twierdzi Jacek. Istotnym atutem przy sprzedaży produktu jest możliwość wykorzystania kompetencji polskich informatyków, dzięki którym powstały także inne produkty z rodziny NIL, takie jak NIL-DMS czy NIL-CRM. Według Jacka obszary DMS czy CRM są obszarami, które przenikają się z obszarem BPM. Naturalna możliwość integracji wspomnianych rozwiązań w jednym projekcie informatycznym jest niewątpliwym atutem, który Newitech będzie wykorzystywał. Doświadczenie Jacka w sprzedaży dużych projektów informatycznych będzie w tym niewątpliwie pomocne. Jego zdaniem sektor skupiony na rozwiązaniach klasy BPM jest tym, który będzie się najszybciej rozwijał w najbliższych kilku latach. Także dlatego, że w przypadku BPM zwrot z inwestycji (ROI) znajduje się zawsze na wyjątkowo wysokim poziomie. „Rozwiązania BPM mają decydujący wpływ na zwiększenie efektywności prowadzenia biznesu. Składają się na to usprawnienie procesów, automatyzacja wybranych czynności, kontrola przepływu pracy, zapewnienie przejrzystych i spójnych procedur zgodnych także z obowiązującymi standardami i regulacjami.” – uzupełnia Kołodziejak.

Jacek Kołodziejak jest przekonany, że dla firmy Newitech jest teraz najlepszy czas aby stać się czołowym dostawcą rozwiązania BPM dla polskiego rynku IT. W tym celu zostaną starannie dobrani Partnerzy, we współpracy z którymi strategia sprzedaży będzie w praktyce realizowana.

Dołącz do dyskusji: Newitech wzmacnia sprzedaż

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl