SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nike, Coca-Cola i Amazon w czołówce rankingu reklam przygotowanego przez YouTube na Cannes Lions Festival

Z okazji zbliżającego się Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions, YouTube przygotował zestawienie najchętniej oglądanych kreacji od ostatniej edycji wydarzenia. Ranking otwiera brazylijski spot Coca-Cola.

Serwis YouTube jak co roku zaprezentował własną specjalną tabelę liderów, która honoruje najpopularniejsze reklamy na platformie w ciągu ostatnich 12 miesięcy.

Rankingi są obliczane na podstawie zwykłych sygnałów zaangażowania widza, w tym czasu oglądania, liczby wyświetleń i kombinacji widoków płatnych i organicznych. Trzy najlepsze reklamy z Egiptu, Brazylii i USA wskazują, że najbardziej udane spoty kreatywne to te, które zdobywają uznanie na całym świecie.

Ranking YouTube pokazuje także rosnący apetyt widzów na treści dłuższe. Najwyżej oceniane reklamy mają średnio jedną minutę i 46 sekund, a widzowie często wybierają oglądanie przez pierwsze pięć sekund. YouTube zwrócił uwagę, że oznacza to, że marki muszą długo i ciężko myśleć o tym, jak budować w spocie historię, aby przyciągnąć uwagę widzów.

Roya Zeitoune, lider YouTube w dziedzinie kultury i trendów w regionie EMEA mówi: - Zwycięzcy rankingu Ads sięgają po rzeczy, które przyczyniają się do udanych reklam. Niektórzy wywołują emocjonalną reakcję (jak LG i Nike), inni używają humoru (patrz Amazon, Orange, Apple, Turkish Airlines i Bosch) lub gwiazd (patrz: Shopee, Nike, Samsung, Coca-Cola i Amazon) lub łączą te trzy elementy.

Oto top 10 najchętniej oglądanych reklam od czerwca 2018 roku


1. Coca-Cola Brazylia „Vaio no Gas”

2. Amazon 'Not Everything Makes the Cut'

3. Orange „Orange Go”

4. LG „Complete Dreams”

5. Apple - iPhone XS 'Growth Spurt'

6.  Shopee 'Birthday Sale featuring BlackPink'

7. Turkish Airlines 'The Lego Movie Safety Video'

8. Nike 'Dream Crazy'

9.  Bosch 'Like a Bosch'

10. Galaxy Note9 'Fortnite Supply Drop'

 

Dołącz do dyskusji: Nike, Coca-Cola i Amazon w czołówce rankingu reklam przygotowanego przez YouTube na Cannes Lions Festival

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl