SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nokia Lumia w pierwszej kampanii wideo na Twitterze w Polsce

Pierwszą marką wykorzystującą na polskim reklamy wideo udostępnione niedawno na Twitterze jest Nokia Lumia. Za przygotowanie i realizację jej kampanii odpowiada agencja iProspect Polska.

Kampania smartfonów Nokia Lumia jest oparta na formacie video card. Korzystający z niego reklamodawca płaci za odtworzenia, retweety, odpowiedzi lub nowych followersów. Na bieżąco dostępne są statystyki mówiące, ilu użytkowników zaczęło odtwarzać spot, ilu obejrzało go do końca oraz ilu opozyskano organicznie, a ilu poprzez płatne emisje.

Format video card jest na razie testowany, dlatego agencje muszą zgłaszać Twitterowi chęć skorzystania z niego. Polskie firmy wykupujące wszystkie formaty reklamowe nie mogą jeszcze korzystać z modelu samoobsługowego, tylko podpisywać indywidualne umowy z portalem. W tym przypadku budżet kampanii musi wynieść co najmniej kilkanaście tysięcy złotych.

Dołącz do dyskusji: Nokia Lumia w pierwszej kampanii wideo na Twitterze w Polsce

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl