SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowe napoje owocowe Fortuny

12 maja wystartowała w stacjach ogólnopolskich oraz kanałach tematycznych kampania nowych napojów owocowych Fortuna Owoce Egzotyczne (Agros Nova).

Kampania promuje linię Fortuny - Owoce Egzotyczne w czterech wariantach smakowych: guanabana, kumkwat, persymona, salak, które Agros Nova jako pierwsza na rynku wprowadziła do sprzedaży w kwietniu tego roku. Kampania skierowana jest do osób w wieku 25-35 lat, otwartych na innowacje i poszukujących egzotycznych smaków. 

30-sekundowy dynamiczny spot pokazuje wysportowanego, pełnego pozytywnej energii nastolatka, który przemierzając miasto w drodze po zakupy, stara się zapamiętać listę produktów. Są na niej  tajemnicze: guanabana, kumkwat, persymona, salak. Bohater powtarzając nazwy owoców przenosi się do egzotycznej dżungli, gdzie odkrywa owoce Fortuny, z których czerpie niezwykłą energię. Przewodnim motywem muzycznym reklamy jest utwór grupy SNAP „The power”, znany z dotychczasowej komunikacji Fortuny.

Spot emitowany będzie przez ogólnopolskie stacje telewizyjne (TVP1, TVP2, TVN, TV4) oraz kanały tematyczne (Viva, MTV, Discovery). Na zlecenie Agros Nova przygotowała go agencja reklamowa DDB.  Za planowanie i zakup mediów odpowiadał dom mediowy MediaCom.

Dyrektor Artystyczny:   Dariusz Szubiak, Jacek Pawlak 
Producent: OTO
Przedstawiciele Agros Nova: Andrzej Łęgosz, Marcin Dzionek
Przedstawiciele Client Service: Marta Macke

Dołącz do dyskusji: Nowe napoje owocowe Fortuny

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl