SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowe „Pomysły na… Chrupiące kąski” wsparte kampanią

Do sprzedaży trafiły trzy nowe wersje „Pomysłu na… Chrupiące kąski” marki Winiary. Towarzyszy temu kampania reklamowa, którą przygotowały firmy Legend Group, MEC, Point4Art i FireFly.

Nowe wersje „Pomysłu na… Chrupiące kąski”, które od 10 stycznia są dostępne w sprzedaży, to „Pomysł na... Chrupiące kąski klasyczne” z dipem czosnkowym, „Pomysł na.. Chrupiące kąski pikantne skrzydełka” z dipem barbeque oraz „Pomysł na.. Chrupiące kąski czosnkowo-ziołowe” z dipem słodko-kwaśnym.




Kampania reklamująca te produkty jest utrzymana w podobnej stylistyce jak ich opakowania: pokazuje apetyczne zastosowania „Pomysłów”. Taka kreacja ma przyciągać uwagę odbiorców.


Akcja reklamowa od połowy lutego obejmuje telewizję (TVP1, TVP2, Polsat, TVN, stacje tematyczne), internet, prasę (magazyny konsumenckie i handlowe) oraz punkty sprzedaży (materiały POS). Kampanię telewizyjną przygotowały agencja reklamowa Legend Group (kreacja) i dom mediowy MEC (zakup mediów), za materiały POS odpowiada agencja Point4Art, a za działania w internecie – agencja FireFly.

Dołącz do dyskusji: Nowe „Pomysły na… Chrupiące kąski” wsparte kampanią

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl