SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowy szef Ogilvy Interactive

Stanowisko Dyrektora Zarządzającego Ogilvy Interactive objął Paweł Przygodzki.

„Przede wszystkim zamierzamy lepiej wykorzystać potencjał rynku mobilnych i interaktywnych form kontaktu z konsumentem” – zapowiada Paweł Przygodzki, nowy Dyrektor Zarządzający Ogilvy Interactive.

- Internet staje się coraz częściej platformą integrującą aktywność reklamową wielu tradycyjnych mediów, dodając unikalną możliwość budowania bezpośredniej, personalnej relacji z konsumentem. Celem Ogilvy Interactive będzie oferowanie klientom kompletnych rozwiązań marketingowych wykorzystujących najnowsze  technologie i siłę tradycyjnych mediów. Ogilvy Interactive zaproponuje klientom możliwość budowania relacji produkt – konsument, od poziomu budowania strategii komunikacyjnej, przez innowacyjne rozwiązania technologiczne i projekty wykorzystujące również media tradycyjne, aż do ich implementacji. Klienci będą mogli docierać do swojego konsumenta dając mu bardzo spersonalizowaną informację o swojej ofercie. Ogilvy Interactive pamięta także o potrzebach marketingu wewnętrznego i dlatego jest gotowa do budowania systemów wspierających i integrujących różne aktywności partnerów (takich jak CRM lub wewnętrzne systemy zarządzania rozproszonymi strukturami organizacji) - podano w komunikacie.

Paweł Przygodzki ma na swoim koncie liczne osiągnięcia. Realizował i wdrażał projekty systemów zarządzania sprzedażą i zarządzania projektami. Jako jeden z pierwszych na rynku wdrażał i realizował sprzedaż reklamy brandcastigowej, pozwalającej na integrację marki i jej celów marketingowych z projektami mediowymi.

Przygodzki zbudował dział reklamy ds. współpracy z agencjami reklamowymi i sieć biur ogłoszeń w Gazecie Wyborczej na początku budowania jej struktury. Był odpowiedzialny za długoterminowe umowy z mediami w Agencji BBDO. Brał udział w przygotowaniu strategii wprowadzania stacji telewizyjnej RTL na polski rynek. Zbudował nowe struktury firmy IP Polska i zarządzania jej zasobami. Wprowadzał na rynek reklamowy ofertę handlową telewizji Tele 5, zbudował firmę Ad Venture Team i ponownie wprowadził na rynek ofertę reklamową Viva Polska osiagając10-cio krotny wzrost sprzedaży czasu antenowego, a następnie wdrażał podobne projekty dotyczące: 4FUN TV, Polsat Sport, Polsat Zdrowie i Uroda oraz Sport Klub. Był odpowiedzialny za tworzenie relacji osobowych wyżej wymienionych firmach, uznawanych za wzorcowe na rynku mediów i stanowiących wyjątkowy przykład trwałości i odpowiedzialności za powierzone zadania.

Dino Metaxas, prowadzący dotąd Ogilvy Interactive, pozostaje w branży marketingowej i planuje dalszy rozwój w nowych mediach.

Dołącz do dyskusji: Nowy szef Ogilvy Interactive

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl