SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Odejście Marka Staniszewskiego z Canal+ nie ma związku z kryzysem nc+

Marek Staniszewski, dyrektor wykonawczy pionu marketingu Canal+ Cyfrowego, odchodzi z firmy. Ponieważ od kilku miesięcy przebywa na urlopie zdrowotnym, nie pracował przy kampanii wprowadzającej platformę nc+.

Marek Staniszewski pracował w Canal+ Cyfrowym od października 2011 roku. Odpowiadał za marketing platformy Cyfra+, kanałów Canal+ oraz kanałów tematycznych spółki. Do firmy ściągnęła go Beata Mońka, prezes Canal+ Cyfrowego, a od kilku miesięcy również wiceprezes nc+ ds. biznesu, komunikacji i brandingu.

W czwartek rano Marek Staniszewski pożegnał się mailowo z pracownikami Canal+. Media informując o tym, sugerowały, że odejście Staniszewskiego ma związek z kryzysem wizerunkowym, w jakim od tygodnia jest nc+. Przypomnijmy: w zeszły czwartek zaprezentowano ofertę tej platformy i chociaż wspiera to duża kampania reklamowa, przygotowana przez agencję Saatchi & Saatchi i ZenithOptimedia Group (przeczytaj więcej i zobacz te reklamy), pozostaje ona w cieniu mnóstwa krytycznych opinii o ofercie, wyrażanych przede wszystkim w internecie. Użytkownicy skarżą się na drogie i nieodpowiednio dobrane pakiety oraz utrudniony kontakt z konsultantami nc+. Szybko powstały forum i profil facebookowy o nazwie Anty nc+, gdzie klienci m.in. doradzają sobie, jak szybko zerwać obecne umowy z Cyfrą+ i n (więcej na ten temat).

>>> Prezes nc+ zaprasza na spotkanie twórcę profilu Anty nc+

Jak ustalił portal Wirtualnemedia.pl, Marek Staniszewski nie brał udziału w przygotowywaniu tej kampanii ani zarządzaniu komunikacją nc+ w ostatnich dniach. Od początku br. przebywał bowiem na zwolnieniu lekarskim.

Biuro prasowe Canal+ nie odpowiedziało na nasze pytania, kto zastąpi Staniszewskiego na stanowisku dyrektora marketingu.

Przed przyjściem do Canal+ Cyfrowego Marek Staniszewski był członkiem zarządu ds. strategii w grupie Young & Rubicam Brands. Wcześniej pracował jako dyrektor strategiczny w agencjach TJ Partner, Gruppa66 Ogilvy, Euro RSCG. Ogółem z branżą reklamową był związany przez 16 lat.

Dołącz do dyskusji: Odejście Marka Staniszewskiego z Canal+ nie ma związku z kryzysem nc+

16 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
olo
Już chyba wiemy co wygra w kategorii "WTOPA ROKU". Jejku, jak trzeba być naiwnym by w tak niepewnych czasach gdy ludzie ogólnie biednieją i tracą pracę wciskać tę samą ofertę tylko 40% drożej. Ale bardzo podobała mi się wypowiedź "prezesika-Juliana" tuż po ogłoszeniu oferty jak to "rozumieją rynek i dostosowują swoją ofertę pod niego". Kolesia przywieziono z Francji, wsadzono na fotel, a kolo do dziś nie wie gdzie jest.
0 0
odpowiedź
User
guturf
PRZYPEKALI. BRAWO SOLIDARNIE RAZEM MOZNA DUZO WIECEJ. TRZY MIESIACE DARMO A.CO POTEM MYDLENIE OCZU NIE DAJCIE SIE NABRAC BO POTEM CIEZKO ALBO WCALE NIE DA RADY ROZWIAZAC UMOWY! !!!!!
0 0
odpowiedź
User
abc
Czy ktoś wie dokładnie czy abonenci cyfra+ też dostaną nowe umowy mwm umowę do końca maja,i nie wiem czy wypowiadać a do NC+ na pewno nie przejdę.
0 0
odpowiedź