SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Odmieniony dział reklamy Harvard Busieness Review Polska

Dział reklamy Harvard Busieness Review Polska poszerzył swoją strukturę o 3 nowe osoby: Magdalenę Ślubowską, Aleksandrę Antosik oraz Monikę Kubik.

Magdalena Ślubowska dołączyła do zespołu na stanowisko Kierownika Operacyjnego. Będzie odpowiadać za koordynowanie prac administracyjnych Działu Reklamy oraz kontakty ze studiem graficznym. Magda Ślubowska ma wieloletnie doświadczenie w sprzedaży, zdobyte m.in. w wydawnictwie Business Press, Gazecie Bankowej czy Ringier Polska.

Do struktur HBRP dołączyły także Aleksandra Antosik oraz Monika Kubik, obie na stanowiska Junior Account Executive. Zajmą się sprzedażą powierzchni reklamowych w magazynie oraz innych produktów HBR. Aleksandra Antosik zdobywała doświadczenie na Warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych oraz Air Cargo Poland. Monika Kubik pracowała przy organizacji międzynarodowych spotkań Eurocamp, a ostatnio jako tłumacz angielsko-portugalski w firmie Petrobas w Rio de Janeiro.

Harvard Business Review to magazyn biznesowy publikujący na temat nowych trendów i przełomowych idei mających wpływ na świat biznesu oraz zagadnień, z którymi na co dzień zmagają się menedżerowie. Założony został w 1922 roku. Harvard Business Review Polska zawiera wybór artykułów pochodzących z wersji oryginalnej, opatrzonych dodatkowym komentarzem wyjaśniającym zastosowania omawianych metod zarządzania w warunkach polskich. W magazynie znajdują się także artykuły poświęcone polskiej tematyce (ok. 25 proc. zawartości).

Dołącz do dyskusji: Odmieniony dział reklamy Harvard Busieness Review Polska

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl