SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

H2O Creative z kampanią Oleju Polskiego

Agencja H2O Creative wygrała przetarg firmy Komagra i zajmuje się kampanią Oleju Polskiego. Odpowiada za koncept kreatywny kampanii oraz produkcję spotu telewizyjnego we współpracy z domem produkcyjnym, a także przygotowanie dedykowanego kampanii KV. Współpraca ma charakter projektowy. 

Spot w wersji 15” i 30” stanowi nowe otwarcie komunikacyjne dla marki Oleju Polskiego. Zespół agencji opracował koncept kreatywny jak i odpowiadał za cały proces nadzoru produkcyjnego – od nagrania, po montaż i przygotowanie materiału do emisji.  

Jako uzupełnienie kampanii przygotowany został również nowy key visual stanowiący bazę dla wszystkich pozostałych materiałów brandowych on- i offline. 

Celem kampanii jest podkreślenie polskiego pochodzenia oleju oraz wysokiej jakości kryjącej się w każdej butelce. Kolejnym elementem mającym wzmocnić polskość produktu jest ścieżka dźwiękowa, bazująca na odpowiednio zmodyfikowanym znanym klasyku zespołu Czerwone Gitary – „Jestem z miasta” 

Za produkcję spotu odpowiada dom produkcyjny Key Story. Kampania potrwa do końca roku. 

 

Dołącz do dyskusji: H2O Creative z kampanią Oleju Polskiego

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
hehe
"Czerwone Gitary" - klasyk dziennikarstwa :)
0 0
odpowiedź
User
o boziu...
... jakież to straszne
0 0
odpowiedź