SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Opcom wypromuje markę Nic Nac`s

Agencja reklamowa Opcom wygrała przetarg na roczną obsługę marki Nic Nac`s. Przetarg dotyczył opracowania komunikacji mediowej marki na rok 2013.

Ze strony agencji za projekt odpowiadają: Justyna Cyganik i Jakub Czaplicki (client service), Agnieszka Wojtyniak (copywriting), Konrad Kruczkowski (kreacja) i Piotr Młynek (strategia).

Po stronie klienta projekt koordynuje Magdalena Cabaj (specjalista ds. marki).

Umowę podpisano do końca roku.

Dołącz do dyskusji: Opcom wypromuje markę Nic Nac`s

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl