SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Open Gate wypromuje wina Dark Horse

Agencja Open Gate wygrała przetarg na obsługę marki wina Dark Horse, należącej do CEDC.

W ramach podpisanej umowy Open Gate odpowiada za koncepcję i strategię oraz wdrożenie wszystkich działań dla marki win Dark Horse w Polsce.

Agencja zrealizuje kampanię konsumencką, wraz z pełną kreacją i komunikacją w kanałach digital, SoMe oraz w punktach sprzedaży.

Marka Dark Horse nie była dotąd szeroko promowana w mediach.

CEDC International ma w portfolio takie marki jak m.in.: Żubrówka, Bols, Soplica, Absolwent: Carlo Rossi, Grant’s, Jägermeister, Gancia, Metaxa, Remy Martin, Campari, Cinzano czy Aperol.

Dołącz do dyskusji: Open Gate wypromuje wina Dark Horse

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl