SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Orange rekompensuje czwartkową awarię: internet mobilny przez dwa dni za darmo

Orange Polska jako rekompensatę za awarię swoich usług w różnych częściach kraju, która miała miejsce w czwartek po południu i wieczorem, nie będzie naliczał w sobotę i niedzielę opłat za korzystanie z internetu mobilnego.

Awaria sieci Orange pojawiła się w czwartek ok. godz. 17. Użytkownicy sieci z różnych miast w kraju (przede wszystkim z Warszawy) informowali, że nie działają zarówno usługi internetowe, jak też połączenia i SMS-y.

Usterka została usunięta ok. godz. 2 w nocy. Firma ustala obecnie, co było przyczyną awarii. - Dziękuję za Waszą cierpliwość. Awaria została usunięta o godz. 2.00. Wszystkie usługi w kraju i za granicą działają poprawnie. Przepraszamy - napisał w piątek rano na Twitterze Wojciech Jabczyński, rzecznik prasowy Orange Polska.

Po południu Jabczyński poinformował o rekompensacie przygotowanej przez telekom. - zdecydowaliśmy, że w najbliższą sobotę i niedzielę (9-10 lipca) będziecie mogli korzystać z mobilnego internetu w kraju całkowicie za darmo. Dotyczy to wszystkich klientów Orange i nju mobile, zarówno indywidualnych jak i biznesowych. Jeśli korzystacie z pakietów, to transmisja danych z weekendu ich nie zmniejszy. Rozliczenia dokonamy automatycznie bez konieczności kontaktu z nami - opisał. - Jeszcze raz przepraszamy za niedogodności, które mieliście w wyniku awarii - podkreślił.

Na koniec pierwszego kwartału br. Orange Polska miał 16,26 mln klientów usług komórkowych i 2,23 mln klientów internetu mobilnego.

Dołącz do dyskusji: Orange rekompensuje czwartkową awarię: internet mobilny przez dwa dni za darmo

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Orange---------"Polska"
dalej płaćcie francuzom - to biedny kraj trzeba ich wspomagać
0 0
odpowiedź
User
j
Zawsze możesz przejść do Plusa i płacić Solorzowi.
0 0
odpowiedź
User
inferr
Nie spodziewałem się takiego ruchu ze strony Orange, myślałem że nie dadzą rekompensaty a ty taka niespodzianka. I w tym momencie Orange mi zaimponowało. Dodam że wczoraj przeklinałem Orange ale dziś im daruję i nawet nie żałuję że jestem ich klientem.
0 0
odpowiedź