SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Rusza Otomoto Pay, usługę promuje kampania

Platforma motoryzacyjna Otomoto startuje z komunikacją kompleksowej usługą do finansowania - Otomoto Pay. Za strategię, pomysł kreatywny kampanii oraz reżyserię spotów odpowiada agencja Saatchi & Saatchi, Mindshare jest odpowiedziany za planowanie i zakup mediów, za produkcję odpowiada Lucky Luciano.

Otomoto Pay to zintegrowana z platformą motoryzacyjną Otomoto, usługa do finansowania zakupu pojazdów. Usługa pozwala uzyskać finansowanie na auto do 300 000 zł nawet w godzinę. Dzięki porównaniu ofert 18 instytucji finansowych, platforma umożliwia sfinansowanie wartości całego pojazdu lub jego części, jeśli klient dysponuje wkładem własnym. Dzięki funkcji Scan&Buy, można zeskanować numery rejestracyjne pojazdu przy pomocy smartfonu i zweryfikować średnią rynkową wartość samochodu oraz  porównać oferty finansowania spersonalizowane według potrzeb użytkownika. Dodatkowo, z Otomoto Pay klient otrzymuje historię pojazdu.

Kampania promująca Otomoto Pay prowadzona jest w kanałach digital i radiu. Jej bohaterowie to trzy pary klientów przełamujących własne przekonania, o tym, że nie stać ich na wymarzone auta. Okazuje się, że dzięki usłudze Otomoto Pay mogą poznać rynkową wartość auta i bardzo szybko sfinansować wybrany pojazd.

- Przygotowaliśmy kampanię komunikacyjną platformy fintech, która dzięki kompleksowej usłudze w jednym miejscu, pozwala kupić wymarzone auto. W komunikacji skupiliśmy się na podkreślaniu największych korzyści usługi. Dzięki Otomoto Pay, klienci sprawdzą historię pojazdu, jego średnią rynkową wartość, mogą otrzymać ofertę finansowania i wyjechać z placu wymarzonym pojazdem” – mówią Magda Kramer, senior art director i Quentin Carenzo, senior copywriter z Saatchi & Saatchi.

Na potrzeby działań komunikacyjnych stworzono 3 spoty 15 sekundowe do internetu oraz 30 sekundową radiówkę. Przygotowano też sesję zdjęciową i specjalne formaty do kanałów digitalowych, w tym na platformy Meta, YouTube i TikTok.

Agencja Saatchi & Saatchi odpowiada za strategię i ideę kreatywną, agencja mediowa Mindshare zajęła się strategicznym planowaniem i zakupem mediów. Za produkcję i postprodukcję spotów odpowiada dom produkcyjny Lucky Luciano.

 

 

 

Dołącz do dyskusji: Rusza Otomoto Pay, usługę promuje kampania

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
juju
oldschool i nieśmieszne
9 4
odpowiedź
User
Halinka
"Włodziu, smartfona mnie podej" ...
6 4
odpowiedź