SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Park Miniatur Inwałd klientem agencji Ancymony

Ruszyła digitalowa kampania Parku Miniatur w Inwałdzie. Za realizację działań reklamowych odpowiada agencja reklamowa Ancymony.

Agencja realizuje kampanię digitalową, która bazuje na promocji parku i sprzedaży biletów (e-commerce). Odpowiada za przygotowanie kreacji do reklam, analitykę i optymalizację kont reklamowych klienta, zakup mediów, współpracę z influencerami, obsługę całej kampanii oraz zaplanowanie szeregu mniejszych aktywacji. Kampania obecna jest w Google Search, GDN, na Facebooku, Instagramie, Youtube, TikToku oraz na kanałach twórców treści. 

- Postawiliśmy na holistyczne podejście do przetargu Parku Miniatur. Tym razem w pierwszej kolejności przygotowaliśmy dedykowaną propozycję segmentacji grupy docelowej i zarekomendowaliśmy plan rozwoju marki, a klienta przekonaliśmy podejściem, filozofią i odwagą. Później urodził się pomysł kreatywny „Podróże w czasie i przestrzeni” – marzenie z dzieciństwa każdego z nas, które spełnia właśnie Park Miniatur „Świat Marzeń” - mówi Valia Sobchuk, strategy planner w agencji Ancymony.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Park Miniatur w Inwałdzie powstał w maju 2007 roku. Znajdują się w nim modele architektoniczne słynnych budowli z całego świata, z których większość została zbudowana w skali 1:25. Park oferuje także atrakcje lunaparkowe, kolejkę górską, średniowieczny zamek i warownię oraz krainę smoków.  

 

Dołącz do dyskusji: Park Miniatur Inwałd klientem agencji Ancymony

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl