SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

'Partnerstwo oznacza sukces'

Ruszyła ostatnia odsłona kampanii Publicis dla firmy HP i jej partnerów.

HP Integrity ISV 2.0 to nazwa unikalnej kampanii wizerunkowej, którą Agencja Publicis przygotowała dla HP, producenta serwerów HP Integrity. Celem kampanii jest podkreślenie pozytywnych efektów partnerstwa producenta sprzętu komputerowego i firm dostarczających oprogramowanie.

„Na serwerach HP Integrity nasza aplikacja rozkwita – tak, jak twoja firma” – to hasło ma podkreślić, że dzięki współpracy firmy HP i jej partnerów odbiorcy uzyskują większe bezpieczeństwo i wydajność swoich systemów komputerowych. HP zaprosiło do udziału w kampanii czterech czołowych partnerów, oferujących oprogramowanie dla biznesu o różnorakim zastosowaniu (systemy ERP, Business Intelligence, systemy billingowe oraz finansowe):
- ComputerLand S.A.
- TETA S.A.
- SAFO Sp. z o.o.
- ATENA Usługi Informatyczne i Finansowe Sp. z o.o.

Dla każdej z wyżej wymienionych firm przygotowano osobny layout reklamy prasowej, wykorzystujący autentyczne zdjęcia i cytaty z wypowiedzi prezesów firm partnerskich. Mimo to zachowana została spójność i wysoka rozpoznawalność całej kampanii.

Tym, co wyróżnia tę kampanię od innych jest to, iż dla każdego layout’u, a tym samym dla każdego partnera HP, przygotowany został indywidualny plan, który umożliwia dotarcie do odbiorców danego typu oprogramowania.

„Głównym celem kampanii jest pokazanie wartości współpracy firmy HP i jej partnerów, dzięki której klienci mogą cieszyć się sprzętem z optymalnym dla niego oprogramowaniem. Stąd pomysł, by layouty reklam prasowych przez samą swoją formę wyraźnie podkreślały to partnerstwo” – powiedziała Dagmara Gadomska, Account Manager z Publicis.

„Polskie firmy chętnie rozwijają swoje aplikacje na serwerach Integrity, które oferując możliwość uruchomienia wielu systemów operacyjnych na jednym serwerze, gwarantują maksymalny zwrot z inwestycji w sprzęt. Celem tej pilotażowej kampanii jest promocja aplikacji oraz systemów wspomagających zarządzanie przedsiębiorstwem rozwijanych przez naszych Partnerów na platformie HP Integrity” – powiedział Robert Stupak, TSG Marketing Communications Manager w Hewlett-Packard.

Reklamy HP pojawiają się od 16 stycznia w pismach komputerowych i dziennikach ogólnopolskich, m.in. w: ComputerWorld, PC World Computer, Networld, Gazecie Prawnej, Rzeczpospolitej i Pulsie Biznesu. Dodatkowo w każdym planie cząstkowym zostały przewidziane emisje w pismach wąsko nakierowanych na potencjalnych odbiorców oprogramowania poszczególnych partnerów HP (ATENA Usługi Informatyczne i Finansowe Sp. z o.o. - Gazeta Bankowa i Miesięcznik Ubezpieczeniowy; SAFO Sp. z o.o. - Logistyka i Jakość oraz Handlowiec; TETA S.A. - Eurologistics, Auto Świat; ComputerLand S.A.-  Nowy Przemysł, Świat Energii). Wczoraj ruszyła ostatnia odsłona kampanii, która potrwa do 21 marca.

Media zaplanował dom mediowy Optimedia.

Kampania – ISV Integrity

Klient: HP
Przedstawiciel klienta:
Robert Stupak, Marketing Communications Manager

Agencja: Publicis

Client Service: 
Dagmara Gadomska, Account Manager

Kreacja:
Małgorzata Wójcicka, Art Director
Marek Skwarski, Copywriter

Produkcja:
Grzegorz Jędrych – Print Production Executive

Dom mediowy: Optimedia
Mirosław Dąbkowski, Media Planner
Monika Dobrowolska, Senior Media Buyer

Koniec kampanii: 24 marca 2006.

Dołącz do dyskusji: 'Partnerstwo oznacza sukces'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl