SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Sześć nowych bohaterek w drugiej odsłonie projektu "Jesteś idealna, kiedy jesteś sobą" marki Patrizia Aryton

Rozpoczęła się druga odsłona kampanii „Jesteś idealna, kiedy jesteś sobą”, w której marka odzieżowa Patrizia Aryton promuje kolekcję na sezon jesień-zima 2020. Firma rezygnuje z udziału modelek w reklamach, zaś w kolekcji nie będzie naturalnych futer i futrzanych dodatków.

Bohaterkami kampanii są klientki marki - kobiety pewne siebie, odpowiedzialne i świadome swoich wyborów, spełniające się w życiu codziennym oraz biznesowym, przemierzające świat według swoich zasad.

Po 30 latach na rynku mody marka Patrizia Aryton nieprzypadkowo rezygnuje z regularnych sesji z modelkami (po raz pierwszy w wiosennej kampanii), na rzecz interesujących osobowości, które może zakomunikować swoim klientom. Mobilizują do działania, akceptują siebie w stu procentach, pokazują jak w dzisiejszych czasach spełnić się i żyć w zgodzie ze sobą i swoim logicznym światopoglądem.

-  Tkaniny, które wybraliśmy do sezonu jesień-zima 2020, to najwyższa próba tkanin naturalnych (alpaka, kaszmir, jedwab). Jednocześnie za każdym razem, gdy sięgaliśmy z moim zespołem po tkaniny celulozowe, weryfikowaliśmy, czy na pewno były produkowane przy zmniejszonym udziale wody i z ograniczeniem szkodliwych barwników. Jeśli natomiast pojawiają się tkaniny syntetyczne, to są to tkaniny produkowane we Włoszech i uzyskane z włókna poddanego recyclingowi – opowiada o nowej kolekcji marki dyrektor kreatywna marki, Patrycja Cierocka-Szumichora. - Dodatkowo od tego sezonu marka Patrizia Aryton zrezygnowała z futer oraz futrzanych dodatków. Wszystkie użyte tkaniny zostały przez nas skrupulatnie zweryfikowane, aby nie mogły rozczarować klientów. W ten sposób inwestujemy w długowieczność produktu.

W jesiennej kolekcji marki dostępne są m.in. płaszcze, dyplomatki, dresy, bomberki, trencze, sukienka tuba, szmizjerka.

Kolekcja jesień-zima 2020 Patrizia Aryton jest dostępna w sklepie online oraz salonach marki w całej Polsce. W drugiej odsłonie kampanii „Jesteś idealna, kiedy jesteś sobą" poznajemy 6 bohaterek prezentujących kolekcję jesień-zima 2020. Wizerunki będą sukcesywnie pokazywane na kanałach internetowych marki Patrizia Aryton oraz będą komunikowane w salonach firmowych na terenie Polski. We wrześniu 2020 zostanie uruchomiona specjalna platforma do dokonywania zgłoszeń do kolejnej edycji projektu "Jesteś idealna, kiedy jesteś sobą".

Dołącz do dyskusji: Sześć nowych bohaterek w drugiej odsłonie projektu "Jesteś idealna, kiedy jesteś sobą" marki Patrizia Aryton

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Daria
Ciekawy pomysł ;) Ja swoje ubrania kupuje na https://wassyl.pl/pol_m_Sukienki_Sukienki-z-lampasami-348.html. Pomysł z klientkami bardzo fajny. Kiedyś jakaś firma odzieżowa wpadła na podobny pomysł?
0 0
odpowiedź