SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Paweł Petkowicz dyrektorem zarządzającym internetowej sieci reklamowej Budowia

Grupa ZPR Media rozbudowała strukturę sieci reklamy internetowej Budowia, wchodzącej w skład IDMNetu. Nowo utworzone stanowisko dyrektora zarządzającego sieci objął Paweł Petkowicz, dotąd związany z NK.pl.

Zespół Budowii zwiększył się o kilka osób i obecnie liczy 12 pracowników. Zastępcą dyrektora zarządzającego jest Ewa Gruszka, zaś współpracę z domami mediowymi koordynuje Marta Dudzińska (jako digital group account manager).

Paweł Petkowicz ostatnio kierował spółką Admatica, która zajmowała się sprzedażą reklam w portalu Nk.pl. Wcześniej w Nk.pl piastował funkcję pełnomocnika zarządu ds. przychodów i business development oraz pełnomocnika zarządu ds. kluczowych klientów. W przeszłości pracował też w portalu Interia.pl, m.in. jako key account director.

Oferta sieci reklamowej Budowia obejmuje 62 serwisy internetowe o tematyce budowlano-wnętrzarskiej. Z danych Megapanel PBI/Gemius wynika, że sieć dociera do 5,5 mln realnych użytkowników.

Dołącz do dyskusji: Paweł Petkowicz dyrektorem zarządzającym internetowej sieci reklamowej Budowia

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Koleżanka z ostatniej ławki
Moim zdaniem to jest już "fikcyjna sieć". Z obiektywizmem ma mało wspólnego. Wynik finansowy dla wydawców jest z góry ustalony.
Celem jest zwiększenie przychodów na witryny ZPR pod przykrywką obiektywnego planowania.

Pytanie: Czemu pracownicy Budowii będący pracownikami IDMnet S.A. na jesieni ubiegłego roku zostali przeniesieni do budynku Muratora?
Odpowiedź: W celu optymalizacji.

Wydawcy i klienci. Czujcie się zoptymalizowani.
0 0
odpowiedź
User
kumpel Anki...
12 osób? chyba policzyli ludzi z murka!!! przecież tam są tylko Dudzińska i Gruszka!!!
Dudzińska + Gruszka + nowy dyrektor = dwanaście osób - ładne rzeczy muszą się tam dziać...
jeśli zasięg liczony jest tym samym algorytmem to gratuluje klienci Budowii... :)
0 0
odpowiedź