SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Piłkarska kampania Banków Spółdzielczych

Pod hasłem "Zaufaj najbliższym. Z nami zawsze bezpiecznie" rozpoczęła się kampania reklamowa Banków Spółdzielczych. Kierowana do młodych mieszkańców wsi oraz małych i średnich miejscowości akcja wykorzystuje motywy związane z piłką nożną.

Rozpoczęta się właśnie kampania reklamowa Banków Spółdzielczych przebiega pod nowym brand claimem firmy: "Zaufaj najbliższym. Z nami zawsze bezpiecznie". Bohaterami akcji są przyjaciele z małej miejscowości, którzy grają wspólnie w lokalnym zespole piłkarskim, a dzięki Bankom Spółdzielczym inwestuja w swój rozwój i wpływają na losy lokalnego otoczenia. Kreacja reklam jest utrzymana w zielonym kolorze, a hasło slogan promocyjny brzmi: "Gramy w jednej drużynie".

Piłkarska kampania Banków Spółdzielczych

Akcja jest skierowana przede wszystkim do młodych mieszkańców wsi oraz małych i średnich miejscowości, obejmując telewizję, radio, internet (w tym specjalny serwis) oraz materiały BTL (ulotki, standy, plakaty). Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Salt & Pepper, a zakupem i planowaniem mediów zajął się dom mediowy MindShare.

Dołącz do dyskusji: Piłkarska kampania Banków Spółdzielczych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl