SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

'Pilnuj drinka' w klubie

Dom sprzedaży ARBOmedia przygotował kampanię, która ma zwrócić uwagę młodych ludzi - stałych bywalców imprez i dyskotek na coraz poważniejszy problem dostępności na polskim rynku tzw. pigułki gwałtu.

ARBOmedia stworzyła własna sieć nośników reklamowych, które umieszczać będzie na dźwiach i ścianach klubowych toalet w całym kraju. Pierwszym przedsięwzięciem firmy jest akcja mająca zwrócić uwagę i przestrzec młodzież przed substancja GHB - potocznie zwaną pigułka gwałtu. Kampanii towarzyszyć będzie hasło: Pilnuj drinka.

Oryginalne i specyficzne miejsce umieszczenia plakatów ma na celu dotarcie do jak największej ilości odbiorców - ludzi prowadzących aktywny tryb życia, lubiących zabawę i dobra rozrywkę. To właśnie ta grupa jest najbardziej narażona na niebezpieczeństwo jakie powoduje narkotyk.

Kampania już ma swój duży oddźwięk na licznych portalach internetowych. W ciągu miesiąca wyemitowano 500 tyś odsłon billboarda z cappingiem na takich stronach jak: mtv.pl, kozaczek.pl czy clubzone.pl.

Lokalizacja miejsc reklamowych obejmuje 300 punktów w największych miastach i regionach turystycznych Polski. Ramki ze względu na miejsce w którym są prezentowane, a także profil odbiorców są swobodne często nawet prowokujące, najważniejsze jednak żeby były skuteczne.

Dołącz do dyskusji: 'Pilnuj drinka' w klubie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl