SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Piotr Michalak z szerszymi kompetencjami w MediaHub Poland

Piotr Michalak, head of digital client service odpowiadał dotychczas w MediaHub Poland za koordynację projektów wybranych klientów agencji.  Teraz zwiększono jego zakres obowiązków i powierzono koordynację wszystkich projektów cyfrowych.  

Piotr Michalak, fot. MediaHub Poland Piotr Michalak, fot. MediaHub Poland

Piotr Michalak pracuje w MediaHub Poland od maja 2020 roku. Do tej pory był odpowiedzialny jedynie za część cyfrowych projektów agencji - m.in. dla marek 4F, Veolia, Zwilling, Majonez Kielecki i BNP Paribas Real Estate.

W ramach nowych zadań powierzono mu koordynację zespołu wszystkich accountów specjalizujących się w digitalu. Oznacza to także nadzór nad współpracą - m.in. z Vision Express, Kross, Telepizza, Dell, a także pozyskiwanie nowych klientów.

- Wierzymy, że wiedza i doświadczenie Piotra pozwoli zapewnić dalszy rozwój naszej oferty digital i zarządzać relacjami z reklamodawcami tak, by wprowadzić cenne strategiczne myślenie oraz pomóc markom w transformacji cyfrowej - wyjaśnia Ewa Góralska, managing director MediaHub. - Chcemy umacniać naszą pozycję w tym obszarze, stwarzać klientom możliwość szybkiego uzyskania przewagi konkurencyjnej, proponować najlepsze sposoby dotarcia do odbiorców w cyfrowym świecie. A Piotr już od dłuższego czasu wykonywał fantastyczną pracę realizując założone przez nas cele - podkreśla.

Piotr Michalak w reklamie pracuje od 16 lat - przed dołączeniem do MediaHub był client service directorem w JU Agencja, pracował także w CR Media Consulting i domu mediowym Value Media. Koordynował projekty dla klientów z wielu różnych branż m.in.: Tauron, Krajowy Rejestr Długów, FoodCare, VW, Audi, Porsche, Nazwa.pl, Leroy Merlin, Wirtualna Polska.
 

 

Dołącz do dyskusji: Piotr Michalak z szerszymi kompetencjami w MediaHub Poland

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
M
Brawo!
0 0
odpowiedź