SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Piwo Trybunał reklamowane jako "ulubione w regionie"

Browar Piotrków rozpoczął kampanię reklamową piwa Trybunał. Działania prowadzone są na nośnikach reklamy zewnętrznej.

W Łodzi pojawiły się citylighty, backlighty i siatki wielkoformatowe reklamujące piwo Trybunał z Browaru Piotrków. Kampania outdoorowa pod hasłem „Ulubiony w regionie” potrwa do końca maja.  

To kolejna odsłona odświeżonej komunikacji Trybunału, która z początkiem roku zadebiutowała na jego profilu na Facebooku. Nowy język wizualny marki zwraca uwagę na jej pochodzenie, nawiązując do tradycji browarniczych i haftu krzyżykowego charakterystycznego dla regionu.

- Nasz region jest dla nas bardzo ważny, dlatego chcieliśmy wyraźniej zakomunikować, skąd wywodzi się Trybunał. Obecny key visual jest dokładnie taki jak marka: nowoczesny, a jednocześnie będący przejawem szacunku dla kultury Piotrkowa Trybunalskiego, w którym historia warzenia piwa sięga XIII w. -  mówi Michał Leszczyński, dyrektor marketingu firmy DRINK ID, właściciela Browaru Piotrków.

Za realizację kampanii odpowiada agencja Ancymony, z którą marka nawiązała współpracę pod koniec 2021 roku.

Dołącz do dyskusji: Piwo Trybunał reklamowane jako "ulubione w regionie"

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
bim-beer
Kiedyś w 2019 kupiłem kilka "Trybunałów" - zaskakująco dobre piwo. Nie pamiętam tylko czy był to pils, chyba inne a na pewno etykieta była inna. Szkoda tylko, że jest mało dostępny, wtedy kupiłem w Spar (Szparze?). No i wielki minus bo butelki są bezzwrotne. A ja tak mam, że przestawiłem tylko się na piwa w zwrotnych butelkach.
0 0
odpowiedź