SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Plac Unii City Shopping z nowa kampanią wizerunkową

Centrum handlowe Plac Unii City Shopping rozpoczęło nową kampanię wizerunkową pod hasłem „Parę kroków do...”. Za nową linię kreatywną odpowiada agencja Q&A Communications.

Nowa kampania wizerunkowa Placu Unii opiera się a przekonaniu, że mimo bogatej i różnorodnej oferty handlowo-usługowej usytuowanej w okolicy Śródmieścia Południowego i Starego Mokotowa w Warszawie brakuje w tej lokalizacji miejsca, w którym miło i przyjemnie można załatwić wszystkie swoje sprawy. Rozwiązaniem tego problemu ma być  Plac Unii.

- W nowej kampanii wizerunkowej postanowiliśmy w szczególności wzmocnić aspekt lokalizacji i benefitów z niej wynikających. Jesteśmy  miejscem w sercu Mokotowa, które może zaoferować swoim klientom tak różnorodną ofertę – od usług fryzjerskich, poprzez siłownię, zakupy spożywcze aż po spełnienie modowych potrzeb. I to wszystko pod jednym dachem. Oprócz tego w bliskiej okolicy Placu znajdują się liczne bary, restauracje, sklepy i teatry, co dodatkowo podnosi prestiż tej lokalizacji - tłumaczy Magdalena Socorro-Czerwińska, dyrektor Placu Unii.

Za nową linię kreatywną kampanii odpowiada agencja Q&A Communications. Linia ma charakter motywujący i przedstawia ruch w kierunku galerii. Hasła koncentrują się na bliskości miejsca i korzyściach, jakie można odnieść pokonując niewielki dystans, jaki dzieli  od Placu Unii.

Plac Unii City Shopping to centrum handlowe zlokalizowane na warszawskim Mokotowie u zbiegu ulic Puławskiej, Boya Żeleńskiego i Waryńskiego. Na trzech poziomach galerii znajduje się̨ 70 najemców. Agentem wyłącznym reprezentującym Plac Unii City Shopping w zakresie wynajmu powierzchni jest firma Colliers International.

 

Dołącz do dyskusji: Plac Unii City Shopping z nowa kampanią wizerunkową

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl