SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Platforma nc+ promuje nowy pakiet Canal+

Platforma nc+ rusza w poniedziałek z kampanią reklamową nowego pakietu Canal+, który składać się będzie z ośmiu kanałów. Działania obejmą m.in. telewizję, radio, prasę, internet i kina.

W kampanii nadawca informować będzie o powiększeniu pakietu Canal+ do ośmiu kanałów i przedstawi nowe stacje Canal+ Discovery i Canal+ Seriale (więcej o nowej ofercie).

Akcja prowadzona będzie w telewizji (m.in. TVP1, TVP2, TVN, TV Puls oraz kanały tematyczne TVN, TVP, nc+, Discovery, 4fun Media i FOX International Channels), radiu (Trójka, stacje Grupy RMF, Agory, Eurozetu), prasie (głównie magazyny z programem TV) oraz w kinach (Cinema City, Helios) i na nośnikach digital OOH.

Kreacja reklamowa została przygotowana przez 2012 Agency, a media zaplanował dom mediowy ZenithOptimedia. Kampania potrwa do końca czerwca br.

Dołącz do dyskusji: Platforma nc+ promuje nowy pakiet Canal+

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Staszek
Bez reklam w Polsatach. Czyżby nie liczyli na odebranie abonentów Cyfrowemu Polsatowi?
odpowiedź
User
pan c
Serio Bogdanowicz to robił?
odpowiedź