SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Plushak po imprezie reklamuje Plush Mix (wideo)

Zaczęła się kampania reklamująca taryfę Plush Mix, wprowadzoną niedawno przez sieć Plus. Bohaterem akcji - przygotowanej przez firmy Scholz & Friends Warszawa, TFP i Media Direction - jest niesforny Plushak, brand hero marki Plush.

W reklamie Plush Mix wyraźnie niedysponowany Plushak budzi się w pokoju noszącym wyraźne ślady wczorajszej imprezy. Kiedy odzywa się sygnał telefonu, nieoczekiwanie okazuje się, że bohater ma urządzenie w brzuchu - dlatego że poprzedniego wieczora chciał udowodnić, że potrafi je połknąć.

Kampania podkreśla, że wprowadzona do sprzedaży tydzień temu taryfa Plush Mix obejmuje nielimitowane rozmowy i SMS-y do wszystkich sieci komórkowych oraz pakiety dostępu do internetu, natomiast smartfony takie jak LG F60 są dostępne już od złotówki (zobacz szczegóły tej oferty).

 

 

Akcja reklamowa jest prowadzona przede wszystkim w telewizji i internecie.

Kreację kampanii przygotowała agencja Scholz & Friends Warszawa, spot nakręcił Piotr Liskowski, wyreżyserował Kamil Polak, a produkcją zajął się dom produkcyjny TFP. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Direction.

Dołącz do dyskusji: Plushak po imprezie reklamuje Plush Mix (wideo)

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jarek
Dobre te reklamy, bynajmniej mnie się bardzo podobają. A że Mixa w prowadzili w Plusie, to już inna sprawa. Też uważam, że to dobry pomysł, bo wielu ludzików może akurat być pod potrzebą kupna telefonu.
0 0
odpowiedź
User
Azdych
Jest moc w tych reklamach :D Zrobione z jajem, wyróżniające się ale też przede wszystkim reklamujące dobry produkt. Sam chce się przerzucić na plusha na kartę, ale narazie mnie jeszcze umowa trzyma niestety.
0 0
odpowiedź
User
Iwo
No, na pewno oferta na kartę jest mniej zobowiązań generującą. Ale Mix ma też swoją przewagę, bo jest za nieuciążliwe w sumie zobowiązanie spora korzyść - albo telefon, albo 50% darmowego doładowania.
0 0
odpowiedź