SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Poczuj dreszcz emocji” - Jerzy Janowicz reklamuje Peugeota RCZ

Ruszyła kampania reklamowa nowego modelu Peugeot RCZ. Twarzą akcji, przygotowanej przez agencję Havas Worldwide Warsaw, jest tenisista Jerzy Janowicz.

Reklamy nowego Peugeota RCZ z udziałem Jerzego Janowicza podkreślają dynamiczny i drapieżny charakter tego samochodu, analogiczny do bardzo szybkich serwisów tenisisty.

Kampania informuje, że Peugeot RCZ zapewnia to dzięki silnikowi o mocy 200 KM, gwarantując też radość z jazdy.

Hasło główne akcji to: „Nowy Peugeot RCZ. Poczuj dreszcz emocji”.



Kampania do końca maja będzie prowadzone w prasie oraz internecie (siatki wielkoformatowe w Warszawie i Łodzi). Reklamy na potrzeby akcji przygotowała agencja Havas Worldwide Warsaw.

Dołącz do dyskusji: „Poczuj dreszcz emocji” - Jerzy Janowicz reklamuje Peugeota RCZ

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
znawca
ale paw :-(
odpowiedź
User
bajoro
I to gruby. Zero kreacji, słaby visual, Janowicz jakby z banku zdjęć.
Może warto wpuścić trochę świeżych do kreacji?
odpowiedź
User
mgiełka
Wygląda jakby uciekał przed jadącym na niego Peugeota :)
odpowiedź