SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Polowanie na Przyjemność” w kampanii Magnum Double Chocolate

W internecie trwa kampania reklamowa wprowadzająca na rynek lody Magnum Double Chocolate (Unilever). Akcję przygotowała agencja Tribal DDB Warszawa.

Internetowa kampania wspierająca wprowadzenie do sprzedaży Magnum Double Chocolate, nowego smaku lodów Magnum, jest oparta na stronie mymagnum.pl, na której oprócz informacji o tym produkcie znajduje się gra „Polowanie na Przyjemność”. Ponadto akcja obejmuje konkurs „Poszukiwacze Przyjemności”, któremu poświęcona jest strona mymagnumkonkurs.pl.

Oba serwisy są wspierane reklamami banerowymi na stronach o różnej tematyce. Cała kampania rozpoczęła się 4 maja, a potrwa do 26 czerwca. Przygotowaniem obu stron i ich reklam zajęła się agencja Tribal DDB Warszawa.
 

Dołącz do dyskusji: „Polowanie na Przyjemność” w kampanii Magnum Double Chocolate

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl