SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

"Prawa człowieka łamane są w ciszy" w kampanii Amnesty International

 Amnesty International powierzyło K2Create (Grupa K2) prace nad kampanią wizerunkową, mającą na celu wzmocnienie świadomości organizacji jako tej, która niezłomnie stoi na straży praw człowieka.  Działania prowadzone są pod hasłem "Prawa człowieka łamane są w ciszy".
 

Praca nad projektem ruszyła w styczniu. K2 Create zaproponowało Amnesty International koncepcję kampanii, która pozwala połączyć w spójną całość różnorodne działania organizacji, planowane z okazji ważnych wydarzeń (m.in. rocznica rosyjskiej inwazji na Ukrainę, publikacja raportu o karze śmierci, publikacja raportu rocznego, Dzień Uchodźcy), a zarazem wzmacnia świadomość o Amnesty International jako organizacji stojącej na straży praw człowieka.

- Nowa kampania Amnesty International ma unaocznić, na czym polega rola organizacji walczącej o prawa człowieka we współczesnym świecie. Hasło pokazuje prostą zależność, a zarazem istotę sprawy – akty przemocy, łamanie prawa czy nawet najpotworniejsze zbrodnie mogłyby zostać przemilczane i nigdy nie ujrzeć światła dziennego, gdyby nie osoby i organizacje, które je tropią i nagłaśniają  - mówi Anna Błaszczak-Banasiak, dyrektorka Amnesty International Polska.

Kampania składa się z dwóch faz: teaser i reveal. W pierwszej kampania skupia się na pokazaniu tych, o których losach nie słyszymy, bo prawa człowieka łamane są w ciszy. W drugiej fazie Amnesty International przedstawiona jest jako organizacja, która daje głos tym osobom. Działania już się rozpoczęły. Akcje prowadzone są w wielu kanałach m.in. w social mediach (w tym YouTube), citylightach, w kinach oraz mediach.

Zespół K2Create odpowiedzialny za projekt to Michalina Przestrzelska, Anna Michałowska, Weronika Kowalczuk oraz Kamil Markiewicz.

 

Dołącz do dyskusji: "Prawa człowieka łamane są w ciszy" w kampanii Amnesty International

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl