SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Prezesi GPW, PZU, PKO i Lotosu reklamują Polskę w CNN (wideo)

W CNN International ruszyła kampania promująca Polskę jako rynek finansowy. Akcję - opartą na wizerunku prezesów dużych polskich spółek - prowadzą Ministerstwo Skarbu Państwa i Ministerstwo Spraw Zagranicznych.

Polska kampania rozpoczęta właśnie w CNN International promuje Warszawę jako centrum finansowego Europy Środkowej i Wschodniej. O atrakcyjności naszej stolicy dla inwestorów opowiadają prezes Giełdy Papierów Wartościowych Ludwik Sobolewski, prezes Grupy Lotos Paweł Olechnowicz, prezes PKO Banku Polskiego Zbigniew Jagiełło i prezes PZU Andrzej Klesyk.

Celem kampanii jest zwiększenie zainteresowania inwestorów zagranicznych polskim rynkiem kapitałowym, a szczególnie inwestycjami na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Akcja ma przyciągnąć uwagę przede wszystkim spółek rozważających debiut na warszawskiej giełdzie.





Kampania od 17 czerwca obejmuje 30-sekundowy spot emitowany na antenie CNN International w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce oraz banner w serwisie internetowym tej stacji. Przygotowaniem reklamy zajął się Turner Commercial Productions, dom produkcyjny CNN.

Akcja - zaplanowana na 10 tygodni - została podzielona na dwie części. Pierwsza potrwa trzy tygodnie, a druga będzie prowadzona we wrześniu i październiku br. Łącznie spot reklamowy zostanie wyemitowany 380 razy, a banner internetowy wyświetlony 2 mln razy.

Realizacją kampanii zajmują się Ministerstwo Skarbu Państwa i Ministerstwo Spraw Zagranicznych, współpracując ze spółkami, których prezesi wystąpili w spocie.

Dołącz do dyskusji: Prezesi GPW, PZU, PKO i Lotosu reklamują Polskę w CNN (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Radek
Ten ich angielski ;)
odpowiedź
User
snorl
Dokładnie Radek:), akcent straszy z tego spotu że aż miło, mogli wziąć kogoś do dubbingu:P
odpowiedź