SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Przekocur i spółka w nowej reklamie piw smakowych Okocim

Wystartowała kolejna odsłona kampanii reklamowej marki Okocim (Carlsberg Polska) przedstawiająca nowe, cztery warianty smakowe 4,5%.

Marka Okocim na początku sezonu zaprezentowała już swoje bezalkoholowe piwne nowości i bajkowych bohaterów w pierwszym spocie reklamowym nowej kampanii „Okocim sobie!”.

W kolejnej odsłonie głównymi bohaterami zostały smakowe piwa 4,5%: Mocna Pomarańcza, Malina z borówką amerykańską, a także, dostępne w ograniczonej dystrybucji - Mocna Wiśnia i Grejpfrut z limonką.

Oprócz nowych wariantów smakowych bohaterami spotu są kolejni podróżnicy z różnych rzeczywistości, którzy przybyli do okocimskiego baru w poszukiwaniu piwnych smaków w nowych wersjach 4,5% oraz odpoczynku i relaksu.

Różnorodne warianty smakowe piw Okocim niezmiennie serwuje Przekocur – barman, a niezwykła rzeczywistość osadzona jest w barowej, charakterystycznej dla marki Okocim, przestrzeni.

Nowy spot marki Okocim w wersji 30 sekundowej jest emitowany w telewizji i na platformach VOD i internecie.

Rośnie segment piw smakowych

- Segment piw smakowych jest chętnie wybierany przez konsumentów. W 2021 roku ich udział w kategorii piwa wzrósł z 8,5% do 9,2% . Dlatego też zapraszamy ponownie do międzyczasowego baru Okocim, w którym nowi goście z różnych rzeczywistości w nieoczywisty i zaskakujący sposób opowiedzą o naszych smakowych nowościach 4,5%. Pozostajemy w scenerii okocimskiego baru w klimacie swobodnego i bezczasowego odpoczynku, do którego chcemy przenieść naszych widzów i konsumentów – mówi Patrycja Skierska, senior brand manager marki Okocim.

Za przygotowanie pomysłu kreatywnego odpowiada agencja Men at Work i Just, reżyserem spotu jest Tadeusz Śliwa, spot zrealizował dom produkcyjny OTO, a dom mediowy odpowiedzialny za zakup mediów to Initaitive.

Dołącz do dyskusji: Przekocur i spółka w nowej reklamie piw smakowych Okocim

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Strategicznie
W lejku impakt=>komunikacja=>perswazaja widac ze mozna ten impakt zrobic zaskakujscym setupem a nie kolejnymi wystrzeliwankami beauty-owocowowymi. I ktos to musial madrze zbadac, bo na pewno przez badania musialo przejsc, a z takimi „oryginalami” to prawie zawsze badawczo klopot
odpowiedź
User
Stefson
Jestem spoza branży, więc na lejkach impaktowo-perswazyjnych się nie znam,ale wiem, że ten spot zdecydowanie raczej mnie odpycha, niż cokolwiek perswaduje. Nie bardzo też rozumiem, do kogo reklama jest skierowana. Postaci są zbyt przypadkowe i nieokreślone, żeby budzić nostalgię w kimkolwiek (jakieś takie ni przypiął, nie przyłatał, trochę podróbka gwiezdnych wojen, trochę Akademia Pana Kleksa, a na dokładkę ten błędny rycerz), szczególnie w młodych dorosłych, a kot barman jest creepy. Główna bohaterka też pasuje tam jak pięść do nosa, tworzy taki "Piękna i bestia" vibe, a nie wiem, czy o to chodziło. Tekst niechwytliwy (widziałam reklamę już pewnie z osiem razy,za nic nie potrafię powtórzyć pointy), całość ani śmieszna, ani straszna. Moim zdaniem to jedna ze słabszych reklam w ostatnim dziesięcioleciu.
odpowiedź
User
Joan
Najgłupsza reklama ever
odpowiedź