SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Przestrzeń otwarta” - za 400 tys. zł nowe logo, hasło i strategia podkarpackiego

Zaprezentowano nowe logo, hasło i strategię marki województwa podkarpackiego. Przygotowała je agencja Demo Effective Launching.

Hasło nowej strategii promocyjnej województwa podkarpackiego brzmi „Podkarpackie. Przestrzeń otwarta”. Strategia ta zakłada, że region powinien w przyszłości pozycjonować się jako polskie centrum lotnictwa. W Podkarpackiem skupione jest 90 proc. polskiego przemysłu lotniczego, a tradycje lotnicze na tym terenie sięgają ponad 100 lat.


Strategię, hasło i nowe logo regionu przygotowała agencja Demo Effective Launching, która w połowie roku wygrała przetarg dotyczący tego zlecenia (więcej na ten temat). Firma zrealizowała badania opinii, których wyniki wskazywały jednoznacznie, że najsilniejszą marką związaną z Podkarpaciem są Bieszczady. Jednak żeby odróżnić to województwo od sąsiednich, postanowiono przesunąć w jego wizerunku akcent z turystyki na gospodarkę i podkreślać związki z lotnictwem.

Celem nowej strategii jest to, aby za pięć lat Podkarpacie było postrzegane jako region, w którym produkuje się samoloty, kształci się pilotów i inżynierów lotnictwa oraz gdzie można uprawiać sporty lotnicze.

Opracowanie hasła i logo kosztowało urząd marszałkowski prawie 400 tys. zł.

Dołącz do dyskusji: „Przestrzeń otwarta” - za 400 tys. zł nowe logo, hasło i strategia podkarpackiego

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
CW
Trzeba upaść na głowę, by za takie "nic" zapłacić 400 tys. Zupełnie nieciekawe logo z pusto brzmiącym hasłem, które oznacza wszystko czyli nic. Gratulacje...
0 0
odpowiedź
User
engarde
Niestety, to sie niczym nie wyróżnia. No bo czy oni jedyni na swiecie maja trawe, góry, wiatr i otwarte przestrzenie? Nie, w czym wiec sa wyjatkowi i inni? Tego nie wiadomo.
0 0
odpowiedź
User
Bartek
400 tyś zł.... ludzie za 1000 zł zrobiłbym to lepiej. A strategia marketingowa? Przecież mieli gotowca....
0 0
odpowiedź