SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Przesunięcia na rynku reklamy motoryzacyjnej

Do 2011 roku, roczne dochody na światowym rynku reklamy motoryzacyjnej, utrzymają się na stałym poziomie około 40 miliardów dolarów.

Jednak wraz z kierowaniem się odbiorców do internetu, również wydatki na reklamę motoryzacyjną coraz częściej będą przeznaczane online - informuje serwis Marketing Charts, powołując się na prognozę firmy analityczno-badawczej The Kelsey Group.

Obecnie, kształtujące się na poziomie 40 miliardów dolarów wydatki na reklamę motoryzacyjną, stanowią 6,8 procenta całego reklamowego tortu. W 2011 roku wartość się nie zmieni, ale udział sektora w całym rynku spadnie do 5,6 procenta.

Największa część wydatków na reklamę motoryzacyjną - 36 procent - jest obecnie lokowana w telewizji, a także w prasie codziennej (17 procent) i ogłoszeniach (14 procent). Tymczasem internet stanowi tutaj tylko 5 procent wydatków. Jednak według The Kelsey Group, do 2011 roku udziały internetu wzrosną do 13 procent, wyprzedzając ogłoszenia (10 procent) i zbliżając się do prasy codziennej (14 procent). Z 35 procentami liderem pozostanie telewizja.

źródło: Marketing Charts

Dołącz do dyskusji: Przesunięcia na rynku reklamy motoryzacyjnej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl