SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Purmo: Optymalny komfort i efektywność

W prasie, internecie i BTL-u trwa kampania reklamowa grzejników niskotemperaturowych Purmo. Akcję pod hasłem „Optymalny komfort i efektywność” przygotowały agencja Skillz i dział marketingu Rettig Heating.

Prowadzona obecnie kampania reklamowa grzejników niskotemperaturowych Purmo podkreśla, że ich wykorzystanie w instalacji grzewczej zapewnia niezmieniony poziom komfortu cieplnego przy niższych kosztach eksploatacyjnych. Akcja pod hasłem „Optymalny komfort i efektywność” jest skierowana przede wszystkim do projektantów takich systemów.


Działania reklamowe obejmują internet (mailingi i newslettery, materiały w serwisie purmo.pl), prasę (reklamy w magazynach branżowych) oraz BTL (direct mailing, warsztaty szkoleniowe).

Globalną kreację kampanii przygotowała duńska agencja Skillz, a adaptacją poszczególnych przekazów na polski rynek zajął się dział marketingu firmy Rettig Heating, do której należy marka Purmo.

Dołącz do dyskusji: Purmo: Optymalny komfort i efektywność

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl