SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Iga Świątek w nowej kampanii PZU

Firma ubezpieczeniowa PZU ruszyła z nową kampanią marketingową. Skupia się w niej na budowaniu wśród odbiorców świadomości oferty największego polskiego ubezpieczyciela, która jest w stanie sprostać zróżnicowanym potrzebom klienta na każdym etapie jego życia. W działania promocyjne po raz kolejny zaangażowana została ambasadorka PZU – tenisistka Iga Świątek.

W kampanii PZU kładzie nacisk na pokazanie produktów z obszaru ubezpieczeń życiowych i majątkowych. W ramach podstawowej oferty polis na życie, PZU posiada kilka propozycji ubezpieczeń. Oferta odpowiada na różne potrzeby klientów i – w zależności od wybranego produktu – umożliwia zapewnienie wsparcia finansowego dla bliskich w razie śmierci ubezpieczonego, gromadzenie środków dla dzieci na start w dorosłość, oszczędzanie na przyszłość czy zabezpieczenie kredytu wymagane przez bank.
Promowana polisa PZU Dom zapewnia pomoc w przypadku m.in. zalania, kradzieży z włamaniem czy pożaru, ale również w razie mniej oczywistych, rzadziej spotykanych sytuacji. Oprócz wypłaty odszkodowania, w wielu sytuacjach PZU oferuje dodatkowo zorganizowanie i opłacenie fachowej pomocy, np. hydraulika, ślusarza, szklarza lub elektryka.

W ramach PZU Auto firma zapewnia ochronę samochodu oraz wsparcie kierowcy i jego bliskich w najtrudniejszych sytuacjach na drodze.

- Ofertę PZU cechuje nie tylko kompleksowość, lecz także szeroka, uwzględniająca preferencje zakupowe klientów, sieć dystrybucji i kontaktu, obejmująca kanały offline i online. Celem naszej kampanii jest zwiększenie świadomości bogactwa oferty PZU i zachęcenie jak największej liczby osób do jej sprawdzenia, dlatego postawiliśmy na wielokanałowe, wysokozasięgowe działania - tłumaczy Łukasz Turkowski.

Kampania potrwa do 30 lipca. W jej trakcie realizowane będą szerokie działania - w telewizji (spoty 30- i 15-sekundowe), radiu, internecie, w oddziałach PZU oraz u agentów.

 

Kreacje przygotowała agencja AWX, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Sigma Bis. W działania promocyjne ponownie zaangażowana została Iga Świątek - najlepsza tenisistka na świecie i ambasadorka marki PZU.

 

Dołącz do dyskusji: Iga Świątek w nowej kampanii PZU

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
no
Już do nich idę
odpowiedź