SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

PZU promuje bezpieczne powroty z wakacji (wideo)

Pod hasłem "Resztę opowiem, jak wrócę&" rozpoczęła się zasadnicza część kampanii edukacyjnej prowadzonej przez PZU. Firma ubezpieczeniowa sugestywnymi spotem telewizyjnym ostrzega w niej przed wypadkami drogowymi w drodze na wakacje i podczas powrotu do domu.

Edukacyjna kampania prewencyjna PZU ma promować odpowiednie zachowania na drodze, mówiąc o bezpiecznym wyjeździe na wakacje i powrocie do domu. Będący jej głównym elementem spot telewizyjny przedstawia migawkowe historie z wypoczynku połączone hasłem "Resztę opowiem jak wrócę&". W zakończeniu filmiku kartka z wakacji trzymana jest przez inną, starszą osobę, która płacze - widzowie mogą się domyślać zakończenia jednej z historii. - Celem naszej kampanii prewencyjnej jest wzbudzenie u odbiorców refleksji nad wartością życia, a zarazem jego kruchością.- mówi Wojciech Pronobis, dyrektor zarządzający ds. strategii marketingowej Grupy PZU. - O tym drugim rzadko myślimy w chwilach radości, a takie często towarzyszą wakacyjnym podróżom - zaznacza.


Strategia reklamowa firmy wynika z tego, że wypadki drogowe - do których w okresie wakacyjnym dochodzi częściej niż zwykle - spowodowane są w głównej mierze przez czynniki zależące od postawy kierowców. - Wiemy, że kampania niesie bardzo silne emocje, ale naszym celem nie było zbudowanie przekazu opartego na lęku i strachu, lecz zwrócenie uwagi, że można stracić coś, co jest dla nas najcenniejsze - argumentuje Ewa Zaremba, zastępca dyrektora biura komunikacji korporacyjnej i marketingu w PZU. Chodzi o to, żeby kierowca na wspomnienie tego filmu zdjął nogę z gazu - dodaje.

Część teaserowa kampanii rozpoczęła się 20 lipca pocztówkami z wakacji z hasłem "Resztę opowiem, jak wrócę&" umieszczonymi na billboardach przy głównych trasach na terenie całej Polski, przy wjazdach do miejscowości wypoczynkowych oraz w wybranych lokalizacjach za granicą. Teraz na plakatach dodany zostanie napis: "PZU SA z myślą o bezpieczeństwie".

Ponadto kampania obejmie spoty emitowane w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych i radiowych. Uruchomiony też został serwis internetowy znajdujący się pod adresem bezpiecznewakacje.pzu.pl, w którym wszyscy mogą napisać, o czym chcieliby opowiedzieć po powrocie z wakacji. Dodatkowo na stronie znajduje się zbiór informacji przygotowujących do wyjazdu, porady dotyczące podróży, bezpieczeństwa na drodze oraz w czasie wypoczynku. Kampanii medialnej będą towarzyszyć akcje przeprowadzane na wybranych stacjach benzynowych, gdzie będzie można otrzymać pocztówki, plakaty z logo kampanii zostaną umieszczone nad dystrybutorami z paliwem, a reklama - na nalewakach do paliwa.

Kreacją trwającej do 31 sierpnia kampanii finansowanej z funduszu prewencyjnego PZU zajęła się agencja Just, a media zakupił dom mediowy Starlink.

Dołącz do dyskusji: PZU promuje bezpieczne powroty z wakacji (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl