SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Rap Serca i Rozumu najchętniej oglądaną reklamą na YouTube w grudniu (wideo)

Bożonarodzeniowy spot Orange z Sercem i Rozumem był najczęściej oglądaną na YouTube polską reklamą w grudniu ub.r. W czołówce najpopularniejszych znalazły się też spoty m.in. Banku Millennium, Heyah, LG i Samsunga.

Z raportu przygotowanego dla Wirtualnemedia.pl przez IRCenter wynika, że spot Orange z rapującymi Sercem i Rozumem, a także Renią, zanotował w grudniu ponad 1,2 mln wyświetleń. Ponadto był zdecydowanie najbardziej lubianą z czołowych reklam - zyskał ponad tysiąc polubień, podczas gdy drugi w tym ujęciu spot Skody zanotował ich 275.

Drugim spotem pod względem popularności - z 934 tys. odsłonami - okazał się inny materiał promujący Orange - kolejny odcinek serialu „Boscy w sieci”, w którym grają aktorzy. Na trzecim miejscu uplasowała się reklama Banku Millenium prezentująca kartę przedpłaconą.


dane opracowane przez IRCenter


10 najpopularniejszych polskich spotów na YouTube w grudniu 2013 roku

Orange, Serce i Rozum - RAP
Liczba wyświetleń: 1 272 835


Orange, Boscy w sieci, odcinek 13: Wesele kolegi
Liczba wyświetleń: 934 582

 

Bank Millenium, Karta przedpłacona w Banku Millenium
Liczba wyświetleń: 923 240

 

Heyah, Jak minął dzień Heyah - Jak pisze, jak leci   
Liczba wyświetleń: 836 683


Play, Sanie gotowe? Czyli LG G2 i LG Swift L9 idealny prezent na Święta
Liczba wyświetleń: 752 097


Samsung, Piotr Żyła na szczycie
Liczba wyświetleń: 620 933


Orange, Trafione prezenty cieszą podwójnie, zobacz jak jest u Boskich
Liczba wyświetleń: 429 446
 


Škoda, Škoda Rapid Spaceback - władca przestrzeni nadchodzi
Liczba wyświetleń: 393 839


BNP Paribas, kredyt samochodowy 6,9%
Liczba wyświetleń: 389 723


Old Spice, Akademia Wolfdoga - Wolfdog przybywa!
Liczba wyświetleń: 377 848

Dołącz do dyskusji: Rap Serca i Rozumu najchętniej oglądaną reklamą na YouTube w grudniu (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl