SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

'Rarka' w nowej kampanii Plusa z kabaretem Mumio (wideo)

Ruszyła pierwsza odsłona jesiennej kampanii reklamowej Plusa iMixPlusa z udziałem kabaretu Mumio. Hasłem przewodnim akcji, którapromuje najnowszą ofertę dla klientów indywidualnych, jest słowo"rarka".

Słowo to występuje spotach w znaczeniu - wyjątkowo rzadkaokazja, rarytas i gratka. W zależności od wersji reklamy jegopochodzenie jest różne. "Rarka" to zapożyczenie od łacińskiego"rarus" znaczącego rzadki, lub od niewyraźnie wymówionego słowa"lalka" ("Rarka" Plusa zamiast "Lalka" Prusa).

Głównym medium rozpoczętej dziś kampanii jest telewizja. Wgłównych stacjach ogólnopolskich emitowanych będzie kilka wersjispotów. Będą to 15-sekundowe animacje i 30-sekundowe filmyreklamowe z udziałem kabaretu Mumio. Spotypółminutowe wyreżyserował Iwo Zaniewski.




Uzupełnieniem kampanii telewizyjnej są takie media jak: prasa(główne dzienniki i tygodniki, a także prasa lokalna), outdoor(tablice: 12x3, 12x4 i 6x3), radio (RMF FM, Radio Zet) orazinternet (główne portale). Kreację przygotowała agencjaPZL, a media zaplanował i kupił dom mediowyUniversal McCann.

Kampania potrwa do 31 października br.

Dołącz do dyskusji: 'Rarka' w nowej kampanii Plusa z kabaretem Mumio (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl