SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Red Bull pojawia się w wersji Energy Shot

Do sprzedaży trafia niegazowany i niskokaloryczny wariant napoju Red Bull. Launch produktu wspiera kampania reklamowa przygotowana przez Bimers i MPG.

Wprowadzany właśnie na rynek Red Bull Energy Shot ma taki sam smak i zawartość kofeiny, jak tradycyjny Red Bull, natomiast zawiera tylko 25 kilokalorii i jest niegazowany. Napój jest dostępny w opakowaniach o pojemność 60 ml, a jego sugerowana cena detaliczna wynosi 5,99 zł.

Launchowi Red Bull Energy Shot towarzyszą działania reklamowe prowadzone w różnych mediach. Kreację kampanii przygotowała agencja Bimers, a zakupem mediów zajął się dom mediowy MPG.

Dołącz do dyskusji: Red Bull pojawia się w wersji Energy Shot

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
amuser
Wszystko ładnie, tylko że zwykły red ma ok. 30 mg kofeiny a ten ok. 130 :D czyli jest róznica;p w końcu to STRZAŁ
20 12
odpowiedź