SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Reebok ujednolici identyfikację wizualną

Od 2020 roku Reebok ujednolici identyfikację wizualną. Wykorzysta najbardziej znane i wyróżniające się elementy - logo Vector i logotyp „drop-R”. Nowa komunikacja wizualna pojawi się zarówno na ubraniach, butach oraz akcesoriach sportowych.

Nowe znaki firmowe mają odzwierciedlać charakter marki, w której moda krzyżuje się z fitness.

Nowa komunikacja wizualna pojawi się zarówno na ubraniach, butach oraz akcesoriach sportowych. Pierwsza kolekcja, na której znajdziemy nowe logo Vector dostępna będzie w tym miesiącu.

Logo Vector zostało zaprojektowane na bazie klasycznego logo Reeboka, które powstało ponad 50 lat temu. Pierwszy raz zostało użyte w 1992 roku i od tego czasu było wielokrotnie przekształcane i wykorzystywane głównie na flagowych kolekcjach Reeboka.

Nowe logo to zaktualizowana, subtelna i nowoczesna wersja oryginalnego znaku.

Marka nie informuje, kto odpowiada za projekt nowej identyfikacji wizualnej.

Znak Delta, który pierwszy raz pojawił się w 2011 roku, wciąż będzie występował na wybranych produktach, w tym na kolekcjach CrossFit i UFC.

Dołącz do dyskusji: Reebok ujednolici identyfikację wizualną

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl