SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Reklamy tygodnia: VIVE Profit, McDonald’s, T-Mobile, Tiger, „Koniec z papierosem” (wideo)

W naszym cotygodniowym zestawieniu najciekawszych reklam minionego tygodnia znalazły się tym cztery produkcje komercyjne i jedna akcja społeczna. Są to kampanie promujące sieć sklepów VIVE Profit, McDonald’s, ofertę Jump proFirma w T-Mobile Polska i napój energetyczny Tiger Classic oraz akcja społeczna z okazji Światowego Dnia Bez Papierosa.

VIVE Profit: „Każde ubranie ma swoją historię, dopisz jej ciąg dalszy”

To chyba pierwsza w Polsce ogólnopolska kampania sklepów z używaną odzieżą. Ciekawe, przyciągające hasła, faktycznie pokazujące, że każdy ciuch może mieć swoją historię. Bo sukienka „Pokochała pierwsze randki”, prochowiec „Zadawał szyku we mgle”, a ramoneska „Zrobiła światową karierę”.

W reklamach prezentowanych jest kilka ubrań charakterystycznych dla różnych mód i sytuacji: ramoneska, czarna minisukienka, prochowiec, dżinsy i kurtka militarna. Opatrzone są sloganami podkreślającymi ich dawną popularność oraz hasłem głównym kampanii: „Każde ubranie ma swoją historię, dopisz jej ciąg dalszy”. Akcja ma na celu wzmocnienie pozytywnego wizerunku branży odzieży używanej, zwiększenie rozpoznawalności sklepów VIVE Profit oraz wzbudzenie zainteresowania ich ofertą.

Kampania potrwa do końca czerwca. Jest prowadzona w prasie (m.in. w dziennikach „Gazeta Wyborcza”, „Fakt”, „Echo Dnia”, tygodnikach opinii „Newsweek” i „Wprost”, magazynach, kobiecych „Viva!”, „Gala”, „Grazia” „Avanti” i miesięczniku „Media i marketing”) oraz internecie (Onet.pl - sekcje uroda, moda, ślub, dziecko i partnerstwo, Plejada.pl, Rodziceradza.pl, Smak.pl, Fakt.pl - sekcje gwiazdy, styl i kobieta, Prezentyizyczenia.pl).

Realizacja: dział marketingu VIVE Profit


Tiger Classic: tygrys pomaga jeżowi imprezować z kozami

Kolejna świetna i przykuwająca uwagę kampania energetyka z portfolio Maspeksu. Brawo za konsekwencję i inwencję twórczą. Wkuwający jeż odreagowuje na dyskotece a z pomocą przychodzi mu niezawodny tygrys, który już wcześniej skutecznie wspomógł zarobioną kobyłę.

Bohaterem reklamy jest studiujący farmację jeż Leszek, który po całodziennym kuciu nie ma siły bawić się na dyskotece z kozami. Z pomocą przychodzi mu tygrys symbolizujący markę Tiger, pobudzając go do zabawy na parkiecie. Podsumowuje to hasło: „Tiger Classic. Energia na ostry melanż”.

Nowy spot od 25 maja jest emitowany w kanałach telewizyjnych (m.in. TVN, TVP1, TVP2, Polsat) oraz serwisach internetowych (portalachVoD i na YouTubie).

Agencje: Young & Rubicam Poland (kreacja), Human Ark (postprodukcja i animacja), Mindshare Polska (media)


Tomasz Kot z „psem” reklamują Jump proFirma w T-Mobile Polska

Jak zawsze zabawny Tomasz Kot i jego kumpel w przebraniu psa. W telekomach jak widać też może być niebanalnie i niekoniecznie nudno.

Nowe reklamy Jump proFirma pokazują, jak Tomasz Kot razem ze swoim kolegą w przebraniu psa odwiedzają cukiernię i rozmawiają z ekspedientką, m.in. o tym, co jest najważniejsze przy prowadzeniu własnej firmy. Kampania podkreśla, że promowana taryfa w abonamencie za 24,99 zł miesięcznie obejmuje nielimitowane rozmowy, SMS-y oraz MMS-y do wszystkich sieci w kraju. Tomasz Kot reklamuje T-Mobile Polska od połowy kwietnia. W poprzednich kampaniach promował taryfy Jump Family i T-Mobile Usługi Bankowe.

Akcja reklamująca Jump proFirma jest prowadzona od 27 maja w telewizji, internecie (m.in. na portalach społecznościowych), radiu oraz w punktach sprzedaży T-Mobile.

Agencje: DDB & tribal (kreacja), Starcom (media)


McDonald’s: „#MamsmakanaMaka”

McDonald’s nie jest już synonimem jedynie fastfoodowego jedzenia. I tutaj fajnie to podkreślono - to również miejsce, do którego można wpaść o dogodnej dla siebie porze i dostać to, na co ma się ochotę.

Wizerunkowe reklamy pod hasłem „#MamsmakanaMaka” pokazują różne grupy młodych osób, które w odmiennych porach odwiedzają restauracje McDonald’s i korzystają z nich inaczej (jedzą na miejscu lub biorą na wynos). Kampania ma przekonywać, że wszystkich przyciąga do McDonald’s gwarancja zaspokojenia ich indywidualnego smaku.

Akcja obejmuje konkurs instagramowy, w którym należy zrobić zdjęcie lub nakręcić filmik pokazujący, czym w pozytywnym znaczeniu jest dla autora smak McDonald’s oraz zamieścić ten materiał na Instagramie z tagami #MamSmakaNaMaka i #konkursMcDonalds. Najciekawsze prace będą wybierane codziennie i co tydzień, a do wygrania oprócz kuponów na zestaw Big Mac są m.in. kamera, rower, longboard i dron. Konkurs potrwa do 27 czerwca.

Działania w ramach kampanii są prowadzone przede wszystkim w telewizji oraz internecie.

Agencje: DDB & tribal (kreacja, obsługa konkursu), OMD (media), 24/7 Communication (PR)


Instytut Praw Pacjenta i Edukacji Zdrowotnej: „Koniec z papierosem”

Niezwykle przemawiająca do wyobraźni kampania uświadamiająca naocznie szkodliwy dla zdrowia nałóg. Wymowne zdjęcia mówią naprawdę bardzo wiele.

Na potrzeby ogólnopolskiej kampanii społecznej pod hasłem „Koniec z papierosem” prowadzonej z okazji Światowego Dnia Bez Papierosa powstała kryminalna seria, której głównym bohaterem jest papieros przedstawiony tu jako największy seryjny zabójca.

Kampanię zainaugurowano 31 maja - tego właśnie dnia na całym świecie mowa jest o problemie palenia papierosów, a palacze namawiani są do rzucenia nałogu. W ramach kampanii powstał cykl plakatów nawiązujących do reklam powieści kryminalnych. Kryminały z fikcyjnej „Serii z dymkiem” opowiadają tragiczne historie ofiar papierosa . Umieszczono na nich hasła: „Prosto w serce”, „Do utraty tchu”, „Dzienniki seryjnego zabójcy”.

Akcja ma dotrzeć do świadomości palaczy. Prowadzona jest w najmniej spodziewanych przez nich miejscach, takich jak biblioteki, popularne księgarnie i palarnie. By zachęcić do rzucenia palenia w wybranych miejscach prowadzone są dodatkowo działania edukacyjne. Na stronie internetowej koniecpapierosa.pl uruchomiono program motywacyjny.

Organizatorem akcji jest Instytut Praw Pacjenta i Edukcji Zdrowotnej. W kampanię włączyły się m.in. warszawskie biblioteki, księgarnie MiTo, Tarabuk, Tajne Komplety, Zła Buka i Litera Cafe, oraz portale Lubimyczytac.pl oraz KampanieSpoleczne.pl.

Dołącz do dyskusji: Reklamy tygodnia: VIVE Profit, McDonald’s, T-Mobile, Tiger, „Koniec z papierosem” (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pavv
McDonalds to NIE RESTAURACJA! To BAR SZYBKIEJ OBSŁUGI! Proszę nie wprowadzać ludzi w błąd. W RESTAURACJI jest drukowane menu dla każdego klienta, obsługa kelnerska oraz porcelanowa i nierdzewna zastawa stołowa.
0 0
odpowiedź
User
Blum
A do mnie jakoś zupełnie nie przemawia ta kampania T-Mobile z Kotem i "psem"...
0 0
odpowiedź