SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Rembieliński, Roszczęda, Wesoła, Sawicki i Bolzon wzmacniają obszar ecommerce w Publicis Commerce

Do zespołu Publicis Commerce, części Publicis Groupe w Polsce odpowiedzialnej za rozwój i integrację kompetencji eCommerce dołączyli Maciej Rembieliński, Agnieszka Roszczęda i Kinga Wesoła. Dział strategii wzmocnili natomiast Giulio Bolzon i Dariusz Sawicki.

Maciej Rembieliński, Agnieszka Roszczęda i Kinga Wesoła objęli stanowiska account directorów. Dołączyli do zespołu agencji Digitas, obsługujący globalnie koncern Unilever w zakresie eCommerce.

Do działu strategii dołączył Giulio Bolzon jako eCommerce strategy lead, a na początku maja br. stanowisko business directora objął Dariusz Sawicki, który będzie nadzorował pracę hubu produkcji digitalowej dla firmy Mercedes-Benz.

Dariusz Sawicki ostatnio związany był z SoftwareHut, gdzie zajmował stanowisko presales directora. Wcześniej jako business development director pracował w agencji Lemon Sky JWT.

Kinga Wesoła zdobywała managerskie doświadczenie marketingowe i digitalowe w firmach Shell, Western Union, Provident, MoneyGram, Luloplanet i Advartis Group, w którym ostatnio pracowała na stanowisku group head of marketing & PR w regionie CEE.  Agnieszka Roszczęda związana była z Agencją TVN, jako szef departamentu strategii , a wcześniej z agencjami Isobar (Business Development Director) i Grey (Regional Account Director).

Maciej Rembieliński pracował z kolei w Coca-Cola Poland Services jako business service manager, a wcześniej w agencjach Hypermedia i Havas. 

Giulio Bolzon przeszedł do Publicis Commerce z platform sprzedażowych: Displate, gdzie pracował jako chief marketing officer oraz w Zalora (jako Buying Director), a wcześniej doświadczenie zdobywał w biurach Google w Irlandii i USA.

Publicis Commerce w ramach Publicis Groupe Polska integruje wszystkie kluczowe kompetencje eCommerce oraz usługi komunikacji digitalowej: od budowy strategii i audytowania marek, integracji i obsługi systemów PIM, poprzez tworzenie, produkcję i lokalizację contentu na rynki międzynarodowe, publikację contentu na platformach D2C, outsourcing usług związanych z utrzymaniem contentu webowego na rynkach międzynarodowych, a kończąc na ich dostarczaniu do eRetailerów na całym świecie. Zajmuje się również tworzeniem projektów omnichannel wzbogacających informacje o produktach w tradycyjnych miejscach sprzedaży poprzez wykorzystanie AR czy rozwiązań mobilnych.

Poprzez brandy agencyjne (&IS oraz Digitas, a także partnerów sieciowych takich jak: Publicis.Sapient i Performics) Publicis Commerce pracuje dla takich międzynarodowych klientów jak: BP, Duracell, GSK, Lego, McCormick, Mercedes, Mattel, Merck, Microsoft, Motorola-Lenovo, Nokia, P&G, Sanofi, Unilever i Visa.

Obecnie w Publicis Commerce pracuje w Polsce 320 osób. Zespół ten będzie istotnie powiększony w ciągu najbliższych trzech miesięcy. Strukturą zarządzają Krzysztof Andrzejczak jako chief commerce officer Publicis Groupe oraz general managerowie: Konrad Dorabialski i Krzysztof Szymczak.

Publicis Commerce w Polsce jest obecnie największą strukturą wyspecjalizowaną w tworzeniu contentu eCommerce działającą w ramach globalnego holdingu Publicis Groupe

Dołącz do dyskusji: Rembieliński, Roszczęda, Wesoła, Sawicki i Bolzon wzmacniają obszar ecommerce w Publicis Commerce

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl