SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Publicis commerce udostępnia ARTool

Publicis Commerce (Publicis Groupe) udostępnia platformę wsparcia sprzedaży na Amazonie pod nazwą ARTool. Dzięki temu agencja może doradzać międzynarodowym klientom, jak efektywnie wspierać sprzedaż produktów za pomocą działań paid media i SEO na największej platformie sprzedażowej na świecie.

-  Nie bez przyczyny Amazon i inne globalne platformy eRetailowe odnotowują największe wzrosty swojego biznesu w ofercie mediowej, dedykowanej dużym globalnym markom. Za sprawą zestawu narzędzi i usługi zbudowanej wokół ARTool, uzupełniamy naszą ofertę contentową, audytorską oraz techniczną i stajemy się “one stop shopem” w zakresie kompleksowej obsługi Amazona - komentuje Krzysztof Andrzejczak, chief commerce officer Publicis Groupe w Polsce.

ARTool to rozwiązanie, którego celem ma być wsparcie marek w zwiększaniu sprzedaży i udziałów w swoich w kategoriach. W skład zintegrowanej platformy wchodzi audyt i ciągła ocena kondycji marki w porównaniu do kategorii i konkurentów, wsparcie sprzedaży przez płatne kampanie i optymalizację treści, bazującą na trendach wyszukiwania (Amazon SEO), głęboka analityka i raportowanie, pozwalające na bieżąco śledzić wszystkie istotne parametry marketingowe, oraz cykliczne rekomendacje i aktualizacje opierające się na danych (data-driven updates).

- Budowa strategii i stałe wsparcie sprzedaży wymaga ciągłego dostępu do danych - historycznych i bieżących. Dzięki nim możliwe jest skuteczne prowadzenie kampanii reklamowych, zarządzanie budżetami, tworzenie i optymalizacja contentu. Bez ciągłej integracji informacji pochodzących z wielu źródeł widzimy tylko wycinek rzeczywistości, nie sięgamy poza standardowy horyzont 90-dniowych raportów z panelu reklamowego Amazona. Dla naszych klientów, chcieliśmy czegoś więcej - mówi Paweł Wojciechowski, integrated commerce director w Publicis Commerce. - Gdy mieliśmy już rozwiązanie analityczne, w naturalny sposób połączyliśmy je z naszymi działaniami wspierającymi sprzedaż i tak powstał ARTool.

Nazwa rozwiązania ARTool pochodzi od słów Amazon reporting i nawiązuje jednocześnie do sztuki, jaką jest wykorzystywanie narzędzi współczesnego e-commerce. Platforma powstała w całości w oparciu o zasoby Publicis Groupe, z wykorzystaniem dostępnych na rynku i własnych źródeł danych. Jest oferowana jako usługa w modelu abonamentowym, na warunkach uzależnionych od skali biznesu klienta.

ARTool został przetestowany na kampaniach jednej z wiodących globalnych marek z kategorii oprogramowania i elektroniki domowego użytku, pokazując ponadprzeciętną skuteczność i min. kilkudziesięciu procentowe wzrosty sprzedaży, dochodzące w niektórych kategoriach do ponad 300 proc.

Dołącz do dyskusji: Publicis commerce udostępnia ARTool

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl